Hoe is het met jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gina, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christina

christina Niet meer actief

Ook ik heb begin december een vroege MK gehad. Met ons gaat t goed, we blijven positief en hopen dat we snel weer zwanger zijn. Ben zojuist ongesteld geworden, nog niet heftig zoals normaal, aan alleen bruin verlies. Een miskraam is vervelend, maar wij vinden dat de natuur zijn gang is gegaan. We gaan nu vrolijk verder met de klus en hopen dat t snel goed gaat. Ik wens iedereen heel ver sterkte.

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Cleo, ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen! ik heb van de zomer hetzelfde meegemaakt en het is niet niks. Hopelijk kun je je verhaal goed kwijt. Liefs Jenny

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ben blij te lezen dat jullie ondanks de MK toch positief tegen de toekomst aankijken. Het klinkt misschien stom maar ik vind het ook fijn dat ik niet de enige ben die miskramen krijgt. Mijn vriendinnen hebben allemaal het geluk dat zij geen miskramen hebben gehad.
    Liefs, Gina

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het is inderdaad fijn om hier te kunnen praten met mensen die ook een miskraam hebben gehad, Gina. Het geeft veel steun. Zeker als je leest dat veel van de zwangeren hiervooreen miskraam heeft gehad, geeft mij dat weer veel moed.

Pim

5. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoe is het nu met je Pim?

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi Gina,

Hier is alles goed. We hebben goed geklust deze week (eisprong volgens mij 4/5 januari gehad). Ik ga me deze weken proberen niet te veel bezig te zijn met m'n lichaam. Je kunt er toch geen pijl op trekken. Ongemerkt doe je het toch, maar ik probeer het echt van me af te zetten.

Ik wacht rustig af of ik ongesteld wordt en zo niet, dan ga ik een week na m'n NOD eens testen.

Hoe is het met jou?

Pim

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Pim,
    Zoals je weet was ik heel erg aan het twijfelen over nog een zwangerschap, maar heb besloten om toch niet een 1e ongesteldheid af te wachten na mijn miskraam. We klussen gewoon deze maand net als anders. Dus niet speciaal op mijn "vruchtbare dagen" en we zien wel hoe het uitpakt.....
    Groetjes, Gina

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hoi wenniepenny, met mij gaat het nu goed, ben 14 weken zwanger en heb het met eigen ogen gezien. Na onze mk maak ik alles nog echter mee en waardeer ik stukken meer wat voor wonder het is om een kindje te mogen krijgen.
    Hoe gaat het nu met jou?
    Liefs Jenny

9. meissie

meissie Lid

8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    ik heb in november een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad......ik ben net weer ongesteld geweets en ik moet ook zeggen dat het met ons weer goed gaat!!
    We zijn weer volop aan het proberen zwanger te worden en hopen dat 2006 een vruchtbaar jaar wordt ;) ...natuurlijk altijd spannend het weer te proberen..maar ik moet zeggen voel me verder weer goed :)

Ook goed te horen dat het met de andere meiden ook weer beter gaat en ik wens jullie dan ook weer veel suc6 met het zwanger worden.

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dank je Meissie....

Deel Deze Pagina