Ik log in maar hij zegt dan dat me wachtwoord niet klopt maar die klopt dus wel wie heeft er ook een iPhone en weet dit
Ik heb ook een iphone maar om er gewoon op misschien per ongeluk ander letter getypt? die toetsen zijn zo klein namelijk! succes
Nee is echt het goede wachtwoord op de computer kom ik er namelijk wel op maar heb net een nieuwe iPhone gehad me andere is kapot maar kom er echt niet op
of gewoon geen gebruik maken van die applicatie en gewoon zo via internet op je telefoon. Werkt hier ook beter dan via de applicatie...
Ik wist helemaal niet dat er een app voor was ..... hoe heet ie dan ?? Ik doe het altijd via safari. Sorry laat maar ik had het verkeerd gelezen
Ja er is een app voor gewoon naar de store dan onderin zoek en dan hyves intypen. Het is gratis. Owja je kan ook tegenwoordig pingen met je iphone echt super
Haha bedankt voor de tip Ik lees graag wat ik wil lezen, dus dacht dat het ging over een zp app, maar las net al ergens anders dat dat is voorgesteld Pingen ? Dat doe ik al heeeeeel lang met de iphone
Welk programma gebruik je daar dan voor ? Ik gebruik whatssapp (dat mag ik toch wel zeggen hier !?) Mijn mannetje komt met al die dingen hoor en aangezien hij ook een iphone heeft is dat wel super makkelijk natuurlijk !
Ik gebruik ook gewoon whatsapp ja denk wel dat je dat mag zeggen waarom zou het niet mogen hihihi. Ja die mannen hebben al die nieuwste dingen zijn overal van op de hoogte
Ik zit alleen altijd te kutten met me iTunes me com word er erg sloom van arm ding ben nu ook alweer een tijd bezig met itunes
voor wat gebruik je itunes dan? itunes is niet het leukste progamma hahah erg ingewikkeld maar gebruik die nooit meer!