Het is zo koud op zolder!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gina, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hé allemaal,
    Ik heb de computer op zolder staan en het is KOUD!!
    Ik zit met een deken om me heen om te kou een beetje te trotseren.
    Dat is toch erg hè.......mijn man verklaart me voor gek.
    Ik wil toch een beetje bijhouden wat hier allemaal gebeurt, en mijn mail checken. Vandaar.
    Gina ;)
     
  2. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    hihi...ik heb net hier beneden de verwarming al behoorlijk op zitten stoken!
    Ik heb hele koude voeten...dus leef met je mee!!
     
  3. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Heb je niet zo'n mobiel verwarmingkje? Die kan je dan bij je zetten?
    of een paar warme kruiken onder het dekentje doen en handschoenen aan?? ;)
    nee, is vervelend genoeg...

    groetjes
    celiene
     
  4. ilseD

    ilseD Lid

    10 jan 2006
    95
    0
    0
    kan het me helemaal voorstellen! Wij zijn ons huis aan het verbouwen en wonen nu voorlopig op zolder! Normaal ging ons huisje al af zijn, maar dankzij onze fantastische aannemer hebben we nu zelfs nog geen ramen of verwarming! We zitten dus in proces... Nog wachten tot een deskundige de reeds gedane werken komt keuren (of afkeuren liever!) en schatten en dan kunnen we weer een beetje verderdoen. :(
    Maar we hebben wel een elektrisch vuurtje op zoler hoor! Enkel wanneer het vriest of hard waait is het hier echt frisjes.. En we zitten vol goede moed voor de toekomst, anders zou ik hier niet rondhangen he! ;)
    Groetjes, Ilse
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij ons stond de pc eerst ook op zolder, maar gelukkig hebben we beneden een mooi plekje gevonden in de huiskamer, lekker warm.
    Ik zat op zolder ook altijd met een deken om mij heen en het liefst een van mijn hondjes op schoot als warme kruik!
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Oei, ik ben ook al zo'n koukleum. Gelukkig heb ik Marcel zo ver gekregen dat de PC in de woonkamer kwam.
     
  7. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik heb het normaal nooit zo koud,maar nu ik zwanger ben heb ik het de hele tijd koud???????


    Ally
     
  8. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Wij hebben een laptop en kunnen hiermee alles doen wat je met een gewone computer ook kunt doen. We zitten dus lekker beneden op de bank, met de voetjes omhoog :)
     
  9. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige.....
    Wachten op goed weer dan maar. Maar als het echt warm is is hier ook niet meer om te houden.
    Gina
     

Deel Deze Pagina