Ik heb Islah al een tijd niet gezien. Ik las dat het goed met haar gaat, gelukkig, maar ik mis haar wel eens
Ik hoorde dat ik hier als vermist was opgegeven Hallo allen! Ik ben er nog, ik heb het alleen stervensdruk. Twee opdrachten tegelijk, dus alleen maar rennen/vliegen/haasten. Ik zal mn best doen om weer eens wat vaker te reageren.
Aan wie ik nog wel eens denk is die zich voordeed alsof ze ernstig ziek was. Zwanger en zou de diagnose non hodgkin hebben gekregen, diagnose in net een dag. Kindje zou weg gehaald moeten worden etc etc etc. Ook dit verhaal compleet verzonnen en viel snel door de mand.. Edit, dat was kwebbeltje2; http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/493230-zwangerschap-afbreken-ivm-nonhodgkinlymfoon.html
Daar ben ik ook benieuwd naar. Wat een wakko's zijn hier toch al voorbij gekomen zeg. En zullen er nog zitten Die verzonnen verhalen zijn toch echt erg..... dan heb je toch een steekje los. Ik vraag me altijd af hoe zulke mensen in het echt zijn.
Ik heb jaren meegelezen zonder me aan te melden. Pas dit jaar aangemeld lees meer dan dat ik schrijf. Maar heb ook topics gevolgd van jaren geleden toen er om geboortekaartjes gevraagd wer omdat iemand die spaarde. En er een lid een opmerking maakte dat ze een kinderlokker zou zijn. Was best heftig topic. Daarna was ze heel aardig geworden maar is al lange tijd niet meer online. En een ander forumlid die echt al jaren een kinderwens had en uiteindelijk spontaan zwanger raakt. Iets met waardevol of iets dergelijks. Ze was een hele aardige en gaf iedereen echt heel goed advies . In die periode lukte het ons ook niet om zwanger te raken maar hoe raar het ook klinkt het was "fijn " om anderen te "kennen" die in hetzelfde schuitje zitten. Zoveel dingen die je herkent dan. Weet iemand wie ik bedoel
O mijn Allah. Heb dit topic gemist. Maar idd wij hebben bij mijn zoontje ook echt 1 hele week moeten wachten op de uitslag van de biopt van de lymfeklier toen ze non hodgkin vermoede. Er word een stukje lymfeklier afgenomen. Hier word je gewoon heel kwaad over dit is geen ziekte waar je over kan liegen .... Dan ben je wel echt heeeeel ziek in je hoofd. Vind het toch heftig om te lezen alles komt weer naar boven van die periode.
Wat een verschikkelijk verdrietig persoon. Ik hoop echt dat deze persoon word geholpen bij een geestelijke insteling. En dat ze sorry zegr tegen alle mensen die ze gekwetst heeft.
Ik heb inderdaad ook nog heel lang aan haar gedacht! In het vorige 'Hoe is het met'topic ook naar gevraagd en kreeg als antwoord dat ze verder is gegaan onder een andere naam, maar ben hem even kwijt. Ff zoeken! Edit: toch gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/630678-welk-topic-jullie-meest-bijgebleven-4.html
Klopt jel die bedoelde ik. Vond dat zo heftig voor haar. Ben benieuwd hoe het met haar gaat. En niet vergeten onze lieve zuster habibiana moge Allah genadig over haar zijn. Onze jongste dochters schelen paar maandjes . Moet vaak aan haar dochters denken. En idd BiancaS ook. Er komen meerdere namen naar boven
Ik vraag me wel eens af hoe het met de kindjes van Pipo30 en met hen zelf gaat. Vond haar topic dit voorjaar heel bijzonder en hen erg krachtig overkomen. Zag net dat ze nog wel actief mee schrijft op t forum.
Ben ook benieuwd hoe het gaat met een moeder van een transgender kind. Ze beschreef zo mooi al haar gevoelens erbij en die van haar kind, de hele transitie en hoe dat op school ging. Weet helemaal niet meer hoe ze heet.
Hier zat ik toch echt ook bij maar kan me er niks van herinneren... ? Ga het ff teruglezen 😂 Edit; oh jemig ja! Die spoorde echt niet! Geëmigreerd naar Amerika, stiefdochter woonde ineens bij ze want die moeder was plots overleden, kindje te vroeg geboren, open hartoperatie, er kwam steeds weer iets bij, het ene nog bizarder dan het andere 😂 Wat een mafketel!
Wat fijn om te horen dat alles weer goed gaat. En inmiddels zwanger van een derde, gefeliciteerd. Bedankt voor je update. Wat mij ook nog bijstaat is een vrouw die in het buitenland woonde samen met partner en kind. Ze was niet gelukkig meer en wilde heel graag weer terug naar Nederland. Haar partner was best dominant. Nu was ze stiekem het een en ander aan het regelen en ze had inmiddels ook al een huisje kunnen regelen. Benieuwd of alles goed is gegaan en zij en haar dochter heelhuids zijn aangekomen. UIteraard ook benieuwd hoe ex-partner reageerde en of hij inmiddels zijn dochter ook weer ziet.
Oooh! Dat verklaard een hoop zeg! Ik voel me best belazerd als mensen stiekem onder een andere naam terug komen en verder gaan zitten stoken hier. Ik heb dat ook niet zo snel door, ben soms zo naief En dat er mensen gaan zitten liegen over ernstige ziektes, overleden kindjes etc. Ik vind dat zo erg. Niet alleen voor de mensen die echt in zo'n nachtmerrie zitten, ook voor de omgeving van zo iemand. Wat een zieke geest ben je dan