Ik was bescheiden vergeten te zeggen ^^ Dat katten van de foetsieburen verhaal blijf ik raar vinden. Omdat aan het einde van die week ook een hoop katjes al dood bij de snelweg gedumpt waren. Kans is vele malen groter dat het niks met elkaar te maken had. Maar ik vond het wel heel eigenaardig dat topic.
Nee volgens mij niet. Dat bleek ook allemaal uit haar duim gezogen toch?! Link hoor, want ze gaf, uit naam van haar zgn 'man/vriend', ook medische adviezen. Ze heeft mij meermaals een pb gestuurd, maar heb ze denk ik gewist, kan ze niet vinden iig. Naam ligt op puntje van mn tong
Er was ook ooit een (ik ging er vanuit een troll) topic van een man, zijn (ex) vriendin was zwanger, maar dat was een heel vaag verhaal. volgens mij twijfelde hij of het wel van hem was, en moest hij stiekem echo fotos bij haar op de kamer bekijken, en hij was met hele rekensommen bezig. Maar goed, was wel een zeer vermakelijk topic, waarin bijna alle vrouwen vol liefde op die man reageerde Maar mocht het echt geweest zijn, ben wel benieuwd naar de afloop
Leuke Topic. Wat mij is bijgebleven was een dame met 2 zoontjes (met Italiaanse namen, alexsandro/milano?!) Haar man werd van de ene op de andere dag heel achterdochtig en beschuldigde haar van vreemdgaan. Hij werd heel controlerend. Uiteindelijk zijn ze uit elkaar gegaan (volgens mij was hij vreemd gegaan) en toen begon hij haar te stalken. Ben erg benieuwd hoe het met haar gaat en of ze inmiddels van haar 'stalker' af is en het geluk weer heeft gevonden.
Ja dat vind ik ook... Toen de buren terug waren had ze ineens geen internet meer en gaf aan snel te zullen vertellen hoe het is afgelopen. Vervolgens nooit meer wat gehoord, maar ze is wel weer actief in andere topics. Beetje apart! Ik denk dat er weinig van het verhaal klopt.
Volgens mij komt ze hier nog wel voorbij met sowieso nog een derde uit een nieuwe relatie? Kom ff niet op dr naam.
Ik had het gevoel dat zij zelf de katteneigenaar was. En een topic was gestart om te kijken of ze in de problemen kan komen. Vooral vanwege die 'slechte verbinding' en af en toe niet online kunnen zijn. Maar goed dat is dan weer een beetje achterdochtig van mij. Ik kon echt geen andere reden verzinnen waarom iemand er anders een topic over zou openen die zo zou lopen....
Dat ben ik! Inmiddels kan ik mezelf wel weer bekend maken. Ik woon nu met m'n kindjes in een andere woonplaats! Ben inderdaad zwanger van nr drie van mijn huidige partner. En kan vertellen dat het super goed met ons en de jongens gaat (Milano komt er iig niet bij voor haha) mijn huidige partner is onwijs lief voor ze en ze zijn super gek op hem en hij op hun! Het contact tussen mij en mijn ex is inmiddels (grotendeels omwille van de kinderen uiteraard) goed. De jongens zien hun vader ieder weekend en de vakanties worden netjes opgedeeld. Edit en die vrouw met die gynaecoloog was idd Brielle. Die beste man was indd gynaecoloog, sterker nog het was haar behandelend arts, ze liet elke keer foto's van hem uit folders zien. Uiteindelijk hebben ik en nog een lid (geloof Nikki) contact gezocht met die beste man, hij bleek getrouwd te zijn en drie kinderen te hebben en Brielle verder alleen als patiënt te kennen.
Joh, ik heb het niet over mensen hier, maar over mijn persoonlijke ervaringen. Iemand zei er iets over en ik reageerde met dat ik vanuit mijn omgeving bepaald gedrag herken bij hoogbegaafde mensen. Het is niet zo dat ik alle hoogbegaafde mensen als zodanig bestempel, schreef er nog specifiek bij dat dat mijn ervaring is
Euhh wat een raar verhaal van Brielle! Wat awkward zeg De discussie tussen dirksmama en smookie heb ik gemist. Ik heb zoveel gemist haha, maar ook best een slecht geheugen Wanneer iemand haar avatar of signature veranderd, weet ik meteen niet meer wie dat is. Namen plaats ik niet zo snel bij iemand, tenzij diegene echt opvalt. Dus je bent gewaarschuwd