Omdat jij postte dat je eigenlijk nooit iets bijzonders had opgemerkt en ik het daarmee eens was. Ik ging niet tegen je in, maar met je mee.
Goeie reminder. Moet de mijne nog laten heropenen (zat wel nog in mn achterhoofd hoor maar nu even wat minder ivm. drukte). En idd. mee eens. Vind het ook altijd jammer als je dan een hele reeks namensuggesties hebt gegeven (ik zit m.n. in de namentopics), de TO dan zegt: die en die namen zijn leuk/zet ik erbij op de lijst, en je hoort uiteindelijk niet wat voor naam het geworden is.. Al snap ik natuurlijk ook wel dat daar niet je prio ligt als je net bevallen bent
Ik heb ruim drie jaar geleden een aantal keer een pb met tuttebella/boommm/glimmer Uitgewisseld. Wij stonden toen namelijk ook op het punt om naar Londen te verhuizen en ik heb haar wat dingen gevraagd. Ik vond de antwoorden toen eerlijk gezegd heel oprecht overkomen. Ze heeft ook best wat details gegeven van waar zij woonden en hoe haar leven daar er uitzag ( die ga ik hier uiteraard niet te delen). Ik had op dat moment geen twijfel dat dat klopte. Later toen ze hier op het forum vertelde dat ze een belangrijke baan had en inmiddels vier kinderen, begon ik wel te twijfelen. Als je vier kinderen in korte tijd hebt en een goeie baan, dan is het echt onmogelijk om nog voldoende tijd te hebben om heel veel mooie kleertjes voor je kinderen uit te zoeken, allerlei ingewikkelde gerechten klaar te maken, Heel vaak naar de kapper/Nagelsalon en dergelijke gaan, Heel vaak op bezoek in Nederland te zijn en op vakantie te gaan (in verband met vakantie dagen) en hier op het forum heel veel berichten te plaatsen. Maar ik denk zelf dat een deel van de verhalen wel klopte
Mocht je de soap nog willen teruglezen: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/mijn-man-gunt-me-geen-geluk.678040/
Nou precies dit inderdaad. Zal mij een worst wezen hoe, waar iemand woont of wat diegene beweert over zijn privé leven. Ik ken diegene toch niet. Er zullen er vast meer zijn hier die zijn privé leven wa opfleurt. Als diegene er gelukkig van wordt om in een schijn wereld te leven. Mij heb je er niet mee. Ik vind het geen reden om diegene weg te pesten.
Hoezo dat laatste dan? Onze kindjes zijn als het goed is ook niet te googlen, dus stel ik zou hier hun namen openbaar zetten, zou ik er ook puntjes tussen doen. Maar dan nog zijn ze dus niet te googlen.
Diegene is niet weggepest Er werd gevraagd om eerlijk te zijn en daarna is ze verdwenen dus er zullen vasteen aantal leden zijn die zich afvragen hoe het nu allemaal zit omdat ze hebben meegeleefd oid Btw was ze zelf nogal van het kinderachtige pesten
Ohjee ja! Ze had eerder gepost onder Cat dat ze zo verschrikkelijk eenzaam was en geen familie had. In eerste instantie kwam iedereen met tips en harten onder de riem maar uiteindelijk was er niemand die haar begreep want als je geen familie hebt dan ben je zo zielig. Die vond het echt heerlijk om zoveel medelijden te hebben met zichzelf.
Wat een energiezuiger is dat. Hopelijk is het gewoon een 14 jarig kind met teveel fantasie en tijd omhanden.
Ach hou toch op, Ik ken haar niet en heb verder geen mening over haar, omdat ik me haar eigenlijk alleen uit de namentopics kan herinneren, maar ik werd hier een paar maanden terug wel echt doodziek van het gezeur over haar in allerlei topics en de series posts met zogenaamd lollige opmerkingen achter elkaar. Dat was echt wel pesten en niet zo'n klein beetje ook.
Dat iedereen haar zo interessant vindt snap ik ook niet. Maar met de bitch opmerkingen die ze zelf steeds maakte, ook zeer kleinerend en dan 4x een nieuw account openen, dan vraag je er toch wel een beetje om?