Duhh!! Stom van me om dat niet te proberen haha. Gek dat het op google nergens te vinden is. Nja thanks, eens ff rondneuzen daar
Dat weet ik ook nog wel, ze waren op vakantie toch? Haar naam was iets met Katja / kaatia / catia ik weet het niet meer exact.
Dat kan niet veel goeds betekenen vrees ik. Ik had haar zelfs opgezocht via google een tijd terug... haar echte naam was namelijk te zien op tv maar ook toen kon ik niks over haar of haar man vinden.
Ja ze waren op vakantie, daar werd ze niet lekker en toen is ze heel snel aldaar overleden, die naam zegt me wel iets
Ik heb heel veel oja momenten. Knap dat jullie al die namen en gebeurtenissen kunnen onthouden. Er is in al die jaren al veel ellende voorbij gekomen. Gelukkig zo te lezen ook wel een aantal met een positief einde.
In 2013 of 2014 heb ik met een mimime (of een variatie daar op) in een groep geschreven. Zij was toen ook zwanger van haar eerste, een dochter die geloof ik Hannah heet. Zij is toen haar zus, die ook zwanger was, verloren bij een auto ongeluk..
Ik ben heel benieuwd hoe het met Cygnet2 is, nog steeds benieuwd of ze onder een andere naam nog mee heeft meegeschreven.
Ze heeft nog onder de naam @Moppiemuis meegeschreven volgens mij, volgens mij is ze nog actief. Zeg maar als ik ernaast zit