O beiden schrijven is wat anders. Maar hier zijn sommigen met zooooo'n grote mond vertrokken dat het allemaal niks was en allemaal tegelijk het account op gezegd en nu weer bijna allemaal terug hier. Dat vind ik zo puberaal. Als zelfs de oprichter terugkeert... @Ysabella ik denk dat jij dat net zo goed weet als ik.
De oprichter had helemaal geen bombarie - zij heeft zich op verzoek van anderen als vrijwilliger opgeworpen het andere forum op te richten. Er zijn best veel leden op het andere forum die hier niet meer zijn, maar ook best veel die op beide fora meeschrijven. Dat was al vanaf het begin zo. Ik schrijf ook op beide mee - daar plaats ik wat vaker foto's enzo omdat het wat vertrouwder aanvoelt.
Wow wat gaaf! We hadden nog wat PB'tjes gewisseld en ineens dacht ik.. hoe zou het zijn met.. en toen was je wegwat fijn dat het ondanks alles goed met jullie gaat!
Joh wat maakt t uit. Ik lees en schrijf hier zelf al een paar jaar. Soms een paar weken niet en dan weer wel. Ben niet superfanatiek. Ik vraag me oprecht af hoe mensen aan zoveel tijd komen om op twee fora te posten, alles bij te houden op deze fora én te werken én een gezin te hebben én sociale contacten te onderhouden
Mij lukt dat ook niet. Ik lees vooral mee wat ik interessant vind. Hele discussies hier voeren vind ik en zonde van mijn tijd en mijn kinderen vragen daar teveel aandacht voor
Ik voel mij toch aangesproken door deze uitspraak. Ik ben zo iemand die toen ‘met veel bombarie’ is vertrokken en weer terug is. Onder dezelfde naam. Ik zit nu op beide fora. Op beide niet heel actief, ligt een beetje aan of ik vakantie heb of niet. Ik kwam terug op ZP omdat ik een stukje kennis/ervaring rondom ons traject miste op het andere forum. Het voelde toen heel naar om terug te komen. En soms nog steeds. Maar ik combineer nu het beste van beide. En dat is prima, voor mij. Mijn terugkomst heeft dus niks te maken met de sfeer op het andere forum. Sterker nog. Het is daar echt knusser. Hiermee wil ik overigens niks afdoen aan alle lieverds hier die mij zo helpen steeds als ik weer een vraag heb. Dat is echt fijn!
Fijn dat je zelf reageert, jij was idd 1 van degenen die ik bedoelde. Met heel veel drama en herrie vertrekken en "niks op het forum is goed hier" en dan weer terug. Nu snap ik de reden an sich prima, maar hier is zp dan weer goed genoeg voor. Ik heb mij vreselijk geirriteerd aan het drama dat hier een hele tijd gemaakt werd en dan zien dat er heel veel weer terug zijn
Ja ik snap jou hierin ook zeker. Het ging mij toen ook niet om de leden, maar om de wijze waarop beheer met mijn vragen om ging. Alsof dat wat ik (en vele andere met mij)doorloop, niks is. Dat was ook waarom ik het zo moeilijk vond om terug te komen.
Hey, wat leuk dat je je dat afvraagt! Werdprive bericht op FB dat er naar me gevraagd werd. Jae, Senn en Vince worden volgende maand alweer 5 jaar, 14 september. Het gaat ontzettend goed met ze. Ze zijn gisteren inmiddels begonnen in groep 2. Ik ben eventueel te volgen op insta met dezelfde naam als hier. Plaats daar veel foto's van de jongens. Senn heeft toen ie net 2 was een paar keer in het ziekenhuis gelegen, vanwege ernstige benauwdheid en we wisten geen oorzaak. Bleek ie extreem allergisch voor onze katten te zijn. Sindsdien gaat het gelukkig goed met hem. Hij heeft wel astma, maar dat hebben we heel goed onder controle en ondervind hij weinig hinder van. Dus ook dat gaat allemaal heel goed nu gelukkig.
Kunnen jullie ook gewoon aardig tegen elkaar zijn? Het is maar een forum hoor, niet een kwestie van leven en dood.
Waarom maak je jezelf er zo druk om dat je deze reactie moet achterlaten? Veel leden schrijven op beide fora mee, helemaal prima toch?
Wat leuk dat je reageert! Een drieling lijkt me toch erg pittig, vooral de eerste jaren. Al kan ik me ook voorstellen dat ze veel aan elkaar hebben en elkaar bezig houden. Is het ook makkelijker in veel dingen nu ze wat zelfstandiger worden? Mooi dat de astma onder controle is, al zal het een heftige tijd geweest zijn. Ik zal eens op Insta kijken!
En de een na de ander vertrok ook daar, omdat men toch andere verwachtingen had daar. Sommige komen dan weer terug en andere blijven weg en zitten hier dsn bv weer
Ik ben te kort lid om nieuwsgierig te zijn nasr bepaalde leden uit het verleden. Maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar een bepaald forum waar het knus blijkt te zijn?