Hey, ik ben hier niet echt actief meer hier, maar werd gemeld dat je naar me vroeg Het gaat best aardig, mn vriend en ik wonen nu in een zorgappartement, hij gaat nog steeds vooruit
Moet je zo houden Ik ben ooit even lid geweest van Powermommys maar na een dag of twee eruit gegaan. Vreselijk zeg!
Jawel hoor, ik werk er dagelijks aan en ik ben al blij dat mijn dagelijks leven al niet meer zo zwaar voelt. Ik had me dit ook nooit voorgesteld maar we waren echt heel close en ooit zijn mijn ouders er niet meer en dan ben ik ‘alleen’ terwijl ik dan nog een zus en nichtje hoorde te hebben, dat is gewoon heel bizar! Wat lief van je! Sorry dat ik ineens weg was, ik kan me heel weinig herinneren uit die tijd, het ging heel heel slecht met me. Ik vind het super lief dat je het onthouden hebt en naar me vraagt! Dankjewel!
@Novi De vrouw (pauline) gaat het goed. Ze heeft nog een tweede dochtertje gekregen als draagmoeder. Ze is vooral bezig met haar eigen bedrijf en maakt zich sterk voor draagmoederschap en alle ogen en halen die er aan zitten.
Wat superfijn dat je vriend vooruit gaat! Zo te horen hebben jullie het nog erg zwaar, maar ik ben erg blij om te horen dat hij niet stilstaat en vorderingen maakt. Lief dat je hebt geantwoord!
Geen dank! Daar hoef je natuurlijk geen sorry voor te zeggen. Het is me alleen zo bijgebleven doordat we samen in een 2014 mama's groep schreven en uit dezelfde stad kwamen. Vind het super om te horen dat het weer beter gaat!!
Ik ben heel benieuwd hoe het met lid is waarvan haar zoontje een meisje bleek te zijn en ze het hele traject in gingen om dat mogelijk te maken. Vond het zo lief hoe ze haar kind steunde. Jeetje wie was dat nou, ik ben zo slecht in namen. Debby? Is echt al járen geleden overigens dus kleine kans dat iemand het nog weet
Is “Tinateenslipper” (schrijf ik het goed?) hier nog actief? Was jaren terug best actief. Weet dat ze op eigen kracht super veel was afgevallen en daarna ook meiden hier hielp. Volgens mij ging ze ook een eigen bedrijfje omtrent afvallen/sporten beginnen? Ben benieuwd hoe het nu met haar gaat.
Myrthe staat me ook bij idd. Ze had volgens mij nog in het tijdschrift Mijn geheim gestaan met haar verhaal.