Imensa ben ik ook heel benieuwd naar, had zo’n goed lichaam! Wist toen ooit wle eens haar naam, maar ben ik natuurlijk al lang weer vergeten
Ik zal je een pb doen, ik weet het nog wel volgens mij. Stomtoevallig zag ik een tijd terug op Facebook dat ze de buurvrouw is/geweest is van mijn vroegere buurjongen met wie ik heel goed omging
Klopt inderdaad, scheiding is toen best heftig geweest en daarna heeft ze haar huidige vriend leren kennen. (nog) geen kinderen maar dat heeft vooral te maken met medische zaken geloof ik.
Iemand enig idee of @Donutlover nu meeschrijft onder een andere naam of dat ze het gewoon heel druk heeft met haar kindjes e.m.? Ben benieuwd hoe het met haar jongste (?) gaat..
En wie zegt de naam Poppysun wat? Ze heeft heel lang intensief meegeschreven in een groepje waar ik ook in zat, hebben met de groep zelfs dagelijks app-contact gehad, hebben haar en haar dochtertjes van dezelfde leeftijd als mijn kindjes zelfs een paar keer in het echt gezien en toen is ze uit de appgroep weggegaan om bepaalde reden. Ik vind het spijtig dat ze onder de radar is verdwenen en nooit heeft laten weten of het goed gegaan is met de tweeling waarvan ze toen zwanger was (j en m) en wat de namen zijn (we dachten toen allemaal hard mee). Ze zal ongeveer eind maart dit jaar bevallen zijn van haar 2 jongste. Verder natuurlijk benieuwd naar hoe het met haar zelf en dr meiden gaat en naar nog wel meer dingen. Voorheen Poppysun: als je dit leest, je zou me echt een groot plezier doen door even kort wat van je te laten horen. Ik mis je Heb echt dagenlang getwijfeld of ik mn oproep hier zou plaatsen want ik weet dat je liever niet gevonden wordt, maar please, zo abrupt in het ongewisse blijven is echt niet fijn
Haar account is nog actief. Dus onder een andere naam zal het niet zijn Misschien gewoon druk inderdaad, of geen zin meer?
Kleine lara, kleine mara kleine... wie helpt mij? Ging iig over een lid die een doodziek meisje had en wij alles bedachten en wilden regelen en madame wilde niks en het meisje werdt alleen maar zieker
Kleine Sara. Was ook weinig van waar toch? (Geloof dat ik nog geen lid was toen maar het gaat er hier regelmatig over haha)
Ja ik weet dat het account nog actief is, anders had ik r ook niet kunnen taggen Ze is ongeveer 2,5 maand terug vh. laatst online geweest. Zo ongeveer na een berichtje van mij Hoop niet dat ze dat verkeerd opgevat heeft. Ze was volgens mij wel dagelijks actief vóór die tijd dus dan valt het wel op als dat ineens anders is.
Ik vroeg mij af hoe het met @Pancakes gaat. Volgde haar altijd, met sommige mensen heb je zo'n gun factor. Ze is bevallen van een tweeling maar ben heel benieuwd.
Ze schrijft volgens mij niet meer mee. Je kan haar via Instagram volgen.. Ze heeft best een groot account met veel volgers. Daar kan je ook zien hoe het met haar jongste gaat.