Ik had absoluut geen problemen met haar hoor, ik vond haar juist leuk. Pas toen ze weg was en alles had verwijderd (ook op de FB groep) toen pas begon ik met twijfelen. En alles bij elkaar opgeteld is het allemaal wel een beetje onwaarschijnlijk.. En misschien is het allemaal wel waar, maar waarom dan opeens verdwijnen?
Ja ik vind dit dus niet gek. Ik vind het logisch als je keihard werkt en een goed inkomen hebt. En haar eerste twee kinderen zijn veel te vroeg geboren... maar goed ik kijk tegenwoordig nergens meer van op sinds ik ook af en toe even aan dat wereldje kan snuffelen. Al hoef ik geen 5 kinderen. Hahaha
Ja kan. Ik vond het allemaal wat gek. Ook dat je wanneer je zoals zij blijkbaar tot de upperclass van Londen behoort dan op een zwangerschapsforum gaat zitten, en daar nog zoveel tijd voor hebt met zoveel kinderen, een fulltime baan en alle societydingetjes.
Foto van de vakantie was van een vakantie-website en ze deed alsof ze die vanuit haar kamer maakte. Op foto's in 'London' dronk haar kind (ik heb altijd maar 1 kind gezien op de foto's, nooit 5) een flesje chocomel. Je zag NL'se putdeksels als ze op een foto in 'London' over straat liep. Op foto's van zichzelf fluctueerde ze in een week tijd van maat 36 naar maat 40, blond haar, zwart haar en weer terug naar blond. Er klopte zoveel niet, joh. Daar hoefde je echt geen sherlock voor te zijn, om dat te zien. Het viel écht heel erg op. Het is sneu dat ze zo in die fantasiewereld zakte.
Inderdaad, mij viel altijd op dat haar kinderen zich overal voorbeeldig gedragen. Ze hadden nooit een grote mond of peuterdriftbuien. Kan me nog heel goed herinneren dat ze vertelde dat ze snachts de deurklink er af haalde in de slaapkamers van haar kinderen zodat ze niet zouden aanleren om uit bed te komen. Heel bijzondere dingen schreef ze vaak.
Er zaten in elk geval stickers van een Nederlands container schoonmaakbedrijf op der kliko's. Die komen vast niet je kliko schoonmaken in Londen
Oke dat is mij dus nooit opgevallen. Maar goed ik heb niet veel foto’s gezien ook. Ze heeft een tijd in een fb groep gezeten en de foto’s daar waren altijd idd van haar tweede kindje. Maar was logisch daar ging het ook om. Ze woonde toen nog wel in NL. De foto’s die ik van haar zelf heb gezien waren altijd wel een beetje hetzelfde. Maar goed nogmaals ik heb ook veel niet gezien omdat de foto dan alweer weg was.
Maar is ze nu nog wel actief op FB? En hoe zat ze daar qua naam, foto’s, woonplaats etc? Ik heb nooit aan haar getwijfeld door de foto’s die ze plaatste. Die zagen er voor mij geloofwaardig uit. Waren die van haar outfits en kinderen ook nep? Ik voel me er in ieder geval wel best naar bij omdat ik een aantal jaar best veel persoonlijke info met haar heb gedeeld. Geen idee wat nu waar is van wat zij zei.
Hahahahaha dat klopt ja Dat had ik alweer verdrongen Nu je het zo weer zegt Laat staan dat visgraat motief houten vloer door het (hele) huis? Nou op de meeste foto's kwam er toch heel wat anders tevoorschijn
@Madeliefje06 fijn om iets van je te lezen, ik moet ook vaak aan je denken. Mijn dochtertje is in dezelfde maand geboren als jouw jongsten. Wat rot dat je met die schuldgevoelens loopt, het lijkt me onmenselijk verdrietig om mee te maken wat jullie hebben meegemaakt. Het helpt verder niet, maar toch een dikke virtuele knuffel!
Straks is het gewoon je buurvrouw.... Ze zat ook in de 1 tm 15 sept groep dacht dat ze rond 10 sept is uitgerekend. Enige wat ik echt niet snapte is hoe kan je op dit forum wonen(want ze was en misschien is ze er altijd), 32u werken en 5 kids hebben en je huishouden in het algemeen. Hoop dat het goed met der gaat!
Dit laatste inderdaad. Dat vroeg ook me ook altijd af. Hoe kon ze er nog 32 uur bij werken zogenaamd.
Ik dan ook! Vraag me nu wel af wat allemaal wel/niet waar is. Haar dochtertje had sonde voeding net als mijn dochter heeft gehad. Ik zou het toch wel heel triest vinden als ze daar over zou liegen. Geld/land/baan enz om je beter voor te doen is niet echt handig maar om over de gezondheid van je kinderen te liegen..
Ze hadden een au pair, die werkte fulltijd dus ook wanneer zijzelf thuis was. Ze hadden daarnaast ook een schoonmaakster.
Grappig dat z'on groot deel van het forum haar "eerlijkheid" en recht voor de raap mentaliteit altijd zo enorm kon waarderen, terwijl ze blijkbaar alles wat los en vast aan elkaar loog. Jammer dat ze niet het lef heeft/had om ballen te tonen en recht voor zijn raap uit de doeken te doen hoe alles nou echt in elkaar steekt.
Haha ik dacht hetzelfde ik vind dat ook niet gek. Ik ben ook superslank vinden sommigen na 2 kids, wij hebben ook goede banen en zijn hoogopgeleid en redelijk vermogend. Dat zijn geen gekke dingen an sich toch, kan prima. Al wil ik geen 5 kinderen. Lijkt mij verre van perfect hahahaha
Ik denk ook niet dat alles gelogen is. Ik denk sommige dingen (zoals geld en woonplaats) wel of overdreven. Maar volgens mij heeft ze wel 4 kinderen waarvan de jongste met (helaas) gezondheidsproblemen. Volgens mij is ze ook echt wel zwanger van de 5e.