Nou dat denk ik niet ik heb foto’s van haar dochter gezien met een sonde en ik neem aan dat ze die niet van internet geplukt heeft.
Ik vind dat niet zo grappig. Ik vond haar echt wel leuk. Soms wat bot en zwart /wit, maar ook eerlijk en zonder BS . Ik vind het daarom ook echt wel jammer dat misschien delen van haar leven hier wel BS blijken.
Ja dit dus. Ik denk ook dat het zo in elkaar zit. En ik vind bijv 32 uur werken en 5 kinderen met een nanny ook niet raar hoor. Ik heb een vriendin die fulltime werkt met 4 kids. Regelt het ook gewoon. Ik vond het wel jammer dat ze zo ineens weg was. Ik vond haar altijd een leuk lid.
Ik ben gewoon heel goedgelovig denk ik. Ik wilde eerst niet eens geloven dat het niet waar was. Dat ze ineen zo verdween heeft mij twijfels toen wel weg gehaald. Als die verhalen echt niet klopte dan was ze niet weg gegaan.
Blijkbaar dus niet. Terwijl ze er altijd als de kippen bij was anderen op leugens (groot en klein) te betrappen. Vandaar mijn grappig (die ik tussen aanhalingstekens had moeten plaatsen, daar het sarcastisch bedoelt was).
Nou ik zou ook denken als iedereen er zo opduikt laat dan maar. Dan is er toch ook geen bal aan? Dus dat snap ik dan wel weer. Zal wel afkicken zijn voor haar.
Ik ben trouwens niet heel goed in het onthouden van leden hij bepaalde topics. Maar ik vind het altijd wel jammer als een TS niet meer reageert in topics. Vooral bij boeiende onderwerpen. Dan probeert iedereen te helpen en dan reageert diegene niet meer. En ik ben iemand die altidj wel benieuwd is naar hoe dingen aflopen.
Ja maar dan ook nog zoveel tijd op een forum? En 3x per jaar naar Thailand vliegen met hele gezin? En een au pair werkt toch niet fulltime? Tenminste niet die internationale meisjes. Ik krijg 2 jongens al amper ih gareel dus was daarom wel verbaast dat dit zo lukt allemaal. Het kan alsnog hoor. Maar het viel me wel op.
Neuh, ze heeft echt wel de ruimte gekregen om dingen uit te leggen, ook op de FB groep (de uitnodiging staat daar ook nog steeds), maar ze negeert het allemaal.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met die vrouw gaat die een kindje kreeg uit een affaire en dat die man dreigde de baby af te nemen omdat ze een pnd had. En dan zou hij het kind met zijn vrouw opvoeden.
Ik ben wel benieuwd hoe het met Cat2/Tinkerbel/whatever gaat. Zou haar man akkoord zijn gegaan met haar voorstel om zwanger te raken maar de baby met haar nieuwe volleybal-lover op te voeden?
Ik geloofde de verhalen van Tuttebella ook, ik zal wel enorm goedgelovig zijn. Vond haar ook een leuk lid. Ze zat inderdaad in de september groep en is op dezelfde dag uitgerekend als ik. Ze zat ook in onze fb groep en als ik het me goed herinner vertelde ze daar hetzelfde. Best apart dat iemand zo van de aardbodem kan verdwijnen.
3x per jaar naar Thailand? Nu zit jij te overdrijven. Wat ik me herinner ging zij op huwelijksreis alleen met haar man naar Thailand en ging ze met haar gezin jaarlijks naar Curaçao. Volgens mij was de laatste reis waar ze foto's van plaatste op de Canarische Eilanden, ze deed niet alsof dat een of ver exotisch oord was... Wij zouden dat ook kunnen betalen. Maar ik heb (thank god) geen vijf kinderen .
Zo te zien is nr 5 er al als je naar het onderschrift kijkt. Dat is wel aangepast. Haar account is nog gewoon actief.