Hoe is het met.....?

Discussion in 'De lounge' started by sm1, Aug 24, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Niet zo moeilijk met al haar naam topics. Er moesten puntjes tussen terwijl ze niet te Googlen zijn zag ik later. Dus misschien bestaan die dan ook niet.

2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,801
    4,582
    113
    Wat is het andere forum dan???

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ik weet niet waarom ik haar nou zit te verdedigen hier maar vind dit echt overdreven.

Ze heeft dat topic geopend voor leuke koopjes, niet om te besparen. Maar goed zo kan alles uit de context getrokken worden.

Vind het wel jammer dat ze zo weg is gegaan van een forum waar ze jaren veel op heeft gezeten.

Zoe123, hummeltje5 and Roos12 like this.
  4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,867
    5,105
    113
    Maar is het niet juist het punt dat ze nooit meer iets heeft laten weten? Ik heb ook nooit mijn twijfels gehad en heb nooit iets gezien van de bewijzen. Maar op het moment dat leden haar vragen gingen stellen over bepaalde dingen omdat het blijkbaar niet klopte, heeft ze nooit meer iets laten horen. En aangezien ze altijd met haar mening vooraan liep en niet op haar mondje was gevallen, verbaast mij dat zo. Als zij niet gelogen heeft, waarom dan niks meer laten horen? Dat doet mij dan wel vermoeden dat dingen inderdaad niet kloppen.

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Die weet ik van meerdere leden hoor :p
    Ik onthou niet veel maar namen altijd wel.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113

Ja daarom zeg ik het is gewoon alles bij elkaar. Lastig uit te leggen. Zoals ik eerder zei heb ik met haar in een groepje gezeten. En toen was ze heel anders. Ik volg haar ook verder niet bewust maar als je met mensen in een groep heb gezeten valt diegene toch meer op.

Huismuisie and tuc like this.
  7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik onthoud heel veel behalve namen, dan onthouden we samen alles :roflmao:

paula1984, femkes, hummeltje5 and 2 others like this.
  8. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

Oct 19, 2014
    276
    170
    43
    Er was nog een lid... lang geleden. Ze was een weekend naar Parijs gegaan maar kon niet veel dingen doen, door een bomaanslag. Alle wegen etc waren gesloten. Ze schreef haar ongenoegen op haar blog. Ze kreeg veel kritiek over haar heen... (wat ik begrijp). Ben benieuwd hoe het met haar gaat.... zal ze verder gegaan zijn met haar blog?

En dan was er nog een lid hier. Haar profile-picture was een chocola. (Ben van de afbeeldingen i.p.v. namen). Ze zou gaan emigreren met haar man naar Libië? Of was het Yemen? Ze waren druk bezig met alles regelen. Ze kon goed met MamaBri overweg en beiden hadden het altijd over religie. Hoe heette ze nou? Zal ze daadwerkelijk geëmigreerd zijn?

En idd Niki88. Zij was toch een expat in zuid oost Azië? Zij kon heel leuk schrijven. Ben benieuwd wat ze nu doet?

En nu we het toch over expats hebben. Er was ook lid dat in Saudie Arabië woonde. Wie was dat ook alweer? Zal ze daar nog wonen?

Uilenmama, puzzelstukje and Strandbal like this.
  9. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

Aug 5, 2019
    2,439
    4,367
    113
    Tuttebella was zo doorzichtig als wat. Helemaal in het Show je Outfit topic, altijd Nederlandse merken of kleding uit Nederlandse winkels aan. Als je in Engeland woont en geld genoeg te besteden hebt dan draag je geen dingen alleen maar uit Nederland, helemaal niet als je je zo voor doet als zij deed.
    Daarbij was het gewoon té perfect, te mooi om waar te zijn.

Anyway, ik ben ook erg benieuwd naar mamabri en Manque, zij was altijd mijn favoriete lid!

Maslov, DQueen and Salentein like this.
  10. Brejam

Brejam Lid

Dec 14, 2018
    48
    54
    18
    Female
    https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=http://joyceyyyyy.blogspot.com/?m%3D1

Maar doet het niet meer volgens mij.

11. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

Oct 19, 2014
    276
    170
    43
    Oh ja! Joyceyyy was het! Thnx @Brejam

puzzelstukje and Brejam like this.
  12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: je was geen fan? :roflmao::roflmao:

13. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Weet 1 van jullie hoe het met Tuttebella gaat? Ik heb nog niks over haar gelezen. :roflmao:

nizzie86, Marti, Louise11110 and 7 others like this.
  14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Oeps autocorrect was geen fan.

Ik bedoelde dus Klingel.

hummeltje5 and Whysteria like this.
  15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

ze heeft onlangs een dochter gekregen genaamd 'J'. Verder weet ik het niet...

Kipsate and Ysabella like this.
  16. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,041
    16,546
    113
    Wie zegt dat zij al die kinderen heeft gekregen, straks is ze gewoon de nanny van die 5 kinderen.:rolleyes:

17. tuc

tuc Niet meer actief

Dat zou een bak zijn

Ysabella likes this.
  18. Zulema

Zulema Fanatiek lid

Aug 8, 2019
    1,670
    1,136
    113
    Female
    Ik ben ook benieuwd hoe het met kaala is. Ze was inderdaad in het buitenland en kon haar dochtertje niet zien. Zo hart verscheurend

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ja hier idem. Haart tweede dochter is van dezelfde leeftijd als mijn zoon. Ze werd uiteindelijk veel te vroeg geboren maar heeft nog wel een tijdje in de fb groep gezeten. Vond haar toen ook veel vriendelijker. En ze woonde in elk geval nog in NL. ;)

20. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2018
    1,047
    674
    113
    Dat weet @DQueen vast wel toch :p

Share This Page