heey meiden ik was het topic over de vrouwen aan het zoeken die aan het stoppen met roken zijn aan het zoeken maar kon om niet vinden of ik ben scheel hahahaha maar ik vroeg me af hoe het met jullie is houden jullie het nog een beetje vol??? xxx
helemaal super!!! nog steeds gestopt en bevalt me super, ik zie mijn huid elke dag beter worden (blauwe waas onder mijn ogen is weg) bijna nooit meer hoofdpijn. enige nadeel ik ruik alles extra goed (en word bijna vies van de adem van mijn man als ie gerookt heeft, bah wat is dat dan eigenlijk vies dat ik dat ook had!) mijn kleren ruiken nog steeds lekker aan het eind van de dag, mijn haar ruikt 's avonds nog steeds naar mijn shampoo, kortom heerlijk! (+ heb al bijna 130 euro uitgespaard!) ps ik kon dat topic ook niet meer terug vinden, zal straks even spitten tussen mijn berichten) liefs sim
super man echt goed jah ik was ook gestopt met mn zwangerschap maar merk nu wel da ik langzamerhand weer ga beginnen hhahaah dus mot weer ff alles goed in de hand houden hahahaha en gewoon weer lekker stoppen je voelt je gewoon lekkerder en idd je voelt je niet zo vies meer!!! nee je mag trots wezen er zijn er genoeg die het niet aan kennen!!! succes xxx
Jeetje Sim wat goed! Ik ben een paar jaar geleden ook gestopt met roken (ik rookte meer als een pakje per dag). De eerste dagen was ik echt chagerijnig en dit houdt mij altijd nog van de sigaretten af (de gedachten hoe lastig het stoppen was). Hou vol!! Groetjes van Senna
ah, vandaar, geeft niet, het lijkt ook alweer zo lang geleden! hihi. nee ik hoop echt dat ik het vol houd dit keer. gelukkig (nou ja in dit geval dan) heb ik erg last van ochtend/middag en avondmisselijkheid, vandaar dat het me nog niet veel moeite kost, maar geloof dat het nu zo'n 6 weken geleden is, het is vast nu toch wel uit je lijf die lichamelijke verslaving??? en angelique, niet weer beginnen!!! zonde!!
nee ik ga ook zeker weer stoppen ik vind het ook zonde maar het begon met 1 en dan ga je al gauw over op meer hahahha dus ik ga ook weer mn best doen... xxx
hier gaat het ook goed! al 1 maand, 2 weken, 2 dagen en 12 uur rookvrij! 463 sigaretten laten liggen, 93 euro bespaard en al ruim ander halve dag van mijn leven gered, hahaha, handig he, zo'n programmatje?! nog steeds geen moeilijke dagen gehad. als ik eerder had geweten dat het zo makkelijk zou zijn, was ik veel eerder gestopt!!! haha. angelique! niet meer doen hoor! het beginnen blijft toch makkelijk dan weer te stoppen! meestal blijft het dan ook niet meer bij 1. hup, weggooien die zooi!
Ik sla mezelf echt heel hard voor m'n hoofd als ik na de bevalling weer ga roken. Zelfs niet eentje...