Hoe is het mogelijk!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Infantem Amor, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Vandaag moest ik naar de gyn omdat ik al weer 43 dagen geen bloeding had gehad, mijn testjes van kruidvat waren licht positief, maar bleven dat ook. Waarschijnlijk zijn de testje dus vals positief geweest.

Door dat de apotheek mij op eens een B merk Clomid heeft gegeven is mijn cyclus van slag geraakt en heb ik allerlei zwangerschapssymptomen... Nou ja op naar de volgende ronde met hopelijk meer geluk... Ben het na 16 maanden toch wel heeeeeeeeeeeeel erg beu aan het worden...!!!

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Sjips, maar hoe kun je dan een licht posi test hebben? Pregnyll is toch het enige medicijn met zwangerschapshormoon..??

Sterkte meid, ik weet hoe je je voelt... Hier er ook bijna twee jaar over een kindje gedaan. Het gevoel of het ooit voor jou weggelegd zal zijn is zoooo moeilijk

3. Infantem Amor

Hee ja dat klopt... Ja weet ook niet precies hoe of wat, hoor de laatste tijd wel vaker mensen die met kruidvat licht positief testen en dan niet zwanger zijn... Volgens mij kun je inderdaad van clomid geen HCG plassen :( Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen zal maar zeggen en ze gaan mij nu weer helemaal volgen, want dat waren ze gestopt omdat het goed ging, tot nu!!

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik blijf er ook bij dat ik een duidelijk streepje zag op je test, en daarom zou ik over een weekje, al is het voor een zelfbevestiging, toch nog een testje doen, ik vind het heel vreemd!

Maar toch, knuf, kop op!

5. Infantem Amor

Ja snap er zelf ook niks van... Ga vandaag op tijd naar bed!! En dadelijk voor de troost een beker warme chocomel met slagroom ;)

6. RomyM

RomyM Actief lid

Jul 13, 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Wat vreemd dat ze je een b-merk geven zonder dat je het weet!
    Hopelijk is het toch een positieve test binnenkort! Succes!

7. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Aah wat vervelend! Hoopte het zo voor je! Dikke knuf

8. love7

love7 Actief lid

Sep 12, 2012
    497
    69
    28
    Female
    NB
    meeen je niet! sjonge jonge dat is ook balen!
    had het zo gehoopt voor je :(
    word je natuurlijk blij van zo'n test!
    en dan vals , moet niet kunnen echt heel erg
    komop meid gaat je zeker lukken!
    duim voor je!

dikke kus love7

Share This Page