Hallo, Het is hier allemaal super spannend. Ik zal het verhaal een beetje uitleggen. 6 maart heb ik de tp gehad (ICSI), ik moest op 21 mrt (afgelopen maandag) bloedprikken op hcg. Woensdag tm vrijdag (16-18 mrt) heb ik gebloed, maar omdat ik wat dingen voelde die anders waren dan anders ben ik donderdag en vrijdag toch gaan testen en had ik een positieve test in handen. Maandag met bloedprikken was er hcg, dit was 49 en ze zien liever 80. Nou moet ik volgende week dinsdag terug om te zien of het hcg opgelopen is of afgenomen en dat het bloedverlies een vroege miskraam was. Het zkh adviseerde niet meer te testen thuis, maar veel andere mensen adviseerde mij om dat juist wel te doen. Vanmorgen dus gedaan, zien jullie verschil bij de testen? Ik ben benieuwd wat jullie zien. Groetjes, Ike
Wel opgelopen maar wel minimaal verschil. Maar dat hoeft niks te betekenen, zou het bloedprikken afwachten.
Ik vind de streep donkerder geworden,maar of het voldoende is durf ik niet te zeggen.Spannend voor je.
Zoals hierboven al gezegd, ik zie wel duidelijk verschil hoor! Ik heb alleen geen ervaring met hoe de testen 'normaal' zijn na een terugplaatsing, maar ik denk dat je na een miskraam zou verwachten dat de streep lichter werd in plaats van donkerder! Toch is een zwangerschapstest niet betrouwbaar genoeg om te meten of je hcg 'voldoende' stijgt. Wanneer je met een heel laag hcg begint kan het hcg wel verdriedubbeld zijn, maar de streep maar een klein beetje donkerder. Lastig te zeggen dus, maar ik denk niet dat je een miskraam hebt gehad hoor! Voorzichtig gefeliciteerd
Denk ik ook niet heb ergens in form gelezen een meid die had veel bloed en best lang maar toch zwanger en ook nog gezonde zwangerschap dus zou maar toch blijven testen of eisen echo met bloed prik .. Laat je zeker van onzeker weten suc6