Ik heb zelf barbies altijd gemeden als de pest (of misschien komt het doordat mijn moeder er nooit eentje voor me kocht...) Anyway: thuis hebben we een leuk houten poppenhuis. Er zitten nu plastic popjes bij, maar daar vallen de armpjes en beentjes voortdurend af. Ik vind de standaard houten poppenhuispopjes helemaal niet zo mooi, en had liever wat realistischers. Dus nu dacht ik aan die barbie zusjes (skipper en stacie en chelsea en hoe ze ook meer mogen heten). Mijn vraag is: kun je deze popjes ook neerzetten? Buigen de beentjes en de armpjes of zijn ze helemaal stijf? Mijn tweejarige speelt nu heel veel met de plastic popjes: zou ze meer plezier beleven aan de barbies/zullen hier geen armpjes en beentjes vanaf vallen? Alvast dank voor jullie hulp!
échte' barbies zijn kwalitatief wel de beste. Skipper is dat kleine zusje denk ik he. Stacy is nog wat kleiner. Ja ik heb er veel mee gespeeld vroeger haha. Neerzetten kon vroeger niet. Weet niet of dat tegenwoordig beter is? Benen kon je toen buigen en armen alleen op en neer bewegen.
Evi popjes zijn veel beter voor 2 jarige, zijn klein, wat dikker (kan je makkelijker neerzetten) mijn dochter heeft hier heel veel mee gespeeld, normale barbies waren te groot (en niet handig) deze waren ideaal, en pluspunt ze zijn vaak megagoedkoop!!! ze zijn meer op het niveau van een 2-3-4 jarige, mijn dochter begint nu aan de barbies (moxie girls vind ze leuker trouwens!!) en monster high haha en die is dik 4 jaar
mijn dochter heeft dit poppenhuis, erg fijne kwaliteit en kan je jaren mee vooruit omdat het geschikt is voor barbieformaat maar ook prima werkt voor Evi (zijn gewoon de kindjes zeg maar)