Ik heb morgen een tupperwareparty bij een vriendin.....geen idee wat ik kan verwachten, we gaan het zien. Welk product van tupperware is nu echt een aanrader om aan te schaffen??
Vind het veel te duur maar heb er de schaar van. Daar ben ik toch wel erg blij mee. Knip er alles mee, papier, kipfilet enz. Kan uitelkaar en zo in de afwasmachine.
Ik ben dolblij met de clipbakjes, voor appel mee naar de psz, de navulflessen voor drinken, de sportfles voor Quinten. De maatbeker is ook erg fijn. En heb al jaren een fijn messenset van hun werkt nog altijd perfect maar die hebben ze nu niet meer . En vind de bakjes ook handig maar koop daar vaak alleen van als ze actie van de maand zijn anders zijn ze veel te duur . Oei klinkt wel erg maar laatst toevallig weer een party gehad de keer ervoor was al zeker 8 jaar geleden dus heb mijn spullen al super lang
Een bakje voor groente. Doe je de groente in, zet je in de koelkast en dan blijft je groente langer vers en dus langer te bewaren. Ideaal! Ik heb de eerste keer uitgeprobeerd met een prei. Deze was na 3 weken nog goed.
Ik heb de wasemmer voor op vakantie en straks de bruine babywasjes. Heb bij de eerste flink wat rompertjes verknald, maar lees alleen maar hele positieve verhalen over de wonder wasemmer.
Uhm heb je even..... jaja ik ben een fan haha. Vooral de bakjes denk ik. Ik heb een kast vol en grijp nog wel eens mis. En wat Blaine ook al zei kopen als het in de aanbieding is.
Clipbakjes idd! En okk de grote bakken met deksels. Handig om iets te serveren en net zo handig om weer mee te nemen tijdens picknick oid
Ik ben een grote fan van de grote water kan. Is gelijk een maatbeker, Wij gebruiken hem voor ranja op warme dagen. Of zelf gemaakte pizza deeg te laten reizen.
Het meest blij ben ik met de brooddoos. We hebben hem al jaren, deze was toen blauw, met wit deksel. Deksel is ook te gebruiken als dienblad. Er past precies 1 brood in.
Tuit en rietjesbeker Melkpoederbakje Van die vershouddozen met clipje voor de koelkast. Je sla blijft echt meer dan een week vers! Clipdoosjes Pottenflapje (krijg je vaak gratis) Babylepeltjes. Super handig doosje erheen dus nooit je luiertas onder het fruithapje en hij is tenminste lang genoeg voor grote potjes dus geen vieze vingers.
Helaas hebben ze de wasemmer niet meer( net zelf een tupperwareparty gehad). Heb nu een besteksetje gekocht voor mn dochter.en ze hebben verschillende bewaardozen die handig zijn.mn ouders hebben ondertussen al meer als 30 jaar de zelfde.de hebben ook een leuke vormenstoof in de vorm van een bal,alhoewel die via markt plaats een stuk goedkoper zijn.als je vaak aardappelpuree maakt is die stamper ervoor heel fijn,gebruikte het ook met babyhapjes maken op het begin.( wortels,appelmoes,bloemkool enz)
Turbochef. Super handig ding. En rietjesbekers. Wasemmer is volgens mij alleen in de aanbieding. Pas stond hij in de folder.