Hoe is het nu met.....

Discussie in 'De lounge' gestart door 1991Mamavanvier, 28 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Oké, geen idee of dit topic al bestaat.. Maar gister dacht ik ineens: "he, hoe zal het nu gaan met haar...."

    Ik geloof dat ze toen al 18 weken zwanger was van een jongetje... Ze voelde steeds bewegingen in haar buik, en anderen zeiden darmen ook enzo.. Maar ze bleek echt zwanger te zijn en al rond de 18 weken van een zoon! Ze had toen een echo aangevraagd. Iemand die het verhaal kent?
    Ben wel heel benieuwd hoe het nu met haar gaat maar weet niet meer hoe ze heette...

    En brand los, voor als jullie ook willen weten hoe 't gaat met iemand hahah!
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Volgens mij is er nu geen actief topic met dit onderwerp. Maar over de jaren heen ben ik 'm regelmatig tegen gekomen.

    Maar dat geeft niet, blijft leuk.

    Ik weet helaas niet wie je bedoeld
     
    Kraamzuster, Robijn89, Vitamientjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.263
    19.021
    113
    Ik moet nog regelmatig denken aan Heleentje, ik denk dat de oudere leden wel weten wie ik bedoel. Hoop dat het inmiddels wat beter met haar gaat.
     
    maja246, Luna86 en 1991Mamavanvier vinden dit leuk.
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik weet wie je bedoeld maar kan niet op haar naam komen.
    Ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.

    Soms vraag ik me ook af hoe het met Boommm/Tuttabella gaat. Is ze nog actief onder een andere naam ?
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik was altijd erg stellig in mijn mening dat je niet zwanger kon zijn zonder het te weten en het ook wel een beetje dom is als je zwanger wordt met alle anticonceptie van tegenwoordig....

    Tot....ik achteraf zelf zwanger was ...zonder het te weten...gewoon ongesteld ben geworden ( dacht ik maar het was wel net iets anders...ik ben 41 dus daar weet ik dat aan..) en ineens dus een miskraam kreeg.

    Ik kan me nu dus voorstellen dat je met allemaal symptomen dus ook best kunt denken... ach het zullen mijn darmen zijn et cetera... ( ik had bijvoorbeeld toeschietreflex in mijn rechter borst :eek:)


    Ken haar verhaal niet...ben nu ook wel benieuwd




     
    Evanesco en Rosa Canina vinden dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Ik herken het verhaal ook maar ik weet de naam niet meer. Ik ga er maar vanuit dat na de shock het jochie gezond en wel is geboren :)

    ik vraag me af hoe het met Donutlover gaat (volgens mij was het Donutlover). Haar zoontje had een medische aandoening , artsen wisten niet wat het precies wat en het was de vraag hoe hij zich zou gaan ontwikkelen. Hij bleef heel klein en zwak of zoiets. Ik hoop dat het goed met hem gaat , en met Donutlover zelf ook natuurlijk.
     
    hummeltje5 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  7. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.569
    470
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik vraag me af hoe het gaat met Pnirmal (ook nog andere nick’s gehad)
    Ze woonde samen met haar ‘lat’ en ontving daarnaast een bijstandsuitkering. Volgens mij had iemand van zp haar toen verlinkt. Daarna nog weinig van haar gehoord.
     
    Vergeten, Zulema, maja246 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Novi

    Novi Niet meer actief

    Ik ben benieuwd naar hoe het gaat met Betty Barclay. En laatst dacht ik aan een lid die kon voorspellen of je een jongen of meisje krijgt aan de hand van voedingspatronen. Ze heeft zelf ooit een dochtertje verloren en wilde na 2 zoons heel graag een meisje. Ik ben benieuwd of die wens gebleven en vervuld is. Haar nickname was iets met vlinder. Verder ben ik ook nog altijd nieuwsgierig naar het echte verhaal van tuttebella. Wat van haar verhalen is verzonnen en wat klopt wel?
     
    hummeltje5, Whoopy, Vitamientjuh en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Haar voorspelling vragen lijst klopte bij mij en vriendinnen die het ingevuld hadden allemaal.
     
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.811
    113
    Amsterdam
    zij zit op Instagram onder momoftherebels als naam. Zoontje weten ze nog steeds niet wat het nou precies is geloof ik.
     
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Ik moet weleens denken aan hoe het gaat met Dubbelfrisss (oid)
    Haar zoontje is iets ouder dan de mijne en hij bleek een zeer zeldzame aandoening te hebben waardoor hij zich moeilijk ontwikkelde en niet oud zou worden :(
    Leefde ontzettend mee met haar topics, maar er is al een tijd geen update geweest. Hoop dat alles - naar omstandigheden - goed gaat....
     
    hummeltje5, Vitamientjuh en NiVa0230 vinden dit leuk.
  12. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.412
    4.733
    113
    Zij zit met een account op insta (vrij groot, openbaar account heeft ze daar). Ik durf niet precies te typen hoe het gaat want straks zeg ik iets verkeerd, maar er is nog steeds geen diagnose. Hij heeft ook nog steeds een sonde en ook een rolstoel (volgens mij niet helemaal afhankelijk van maar wel fijn voor hem omdat hij inderdaad zwak is).
     
    Wellesnietes en KleineLai vinden dit leuk.
  13. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dat was Vlinder84. Ze is niet meer actief hier. Ben ook benieuwd naar het echte verhaal van Tuttabella/Boooom. Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand een heel leven verzint.
     
  14. Jasminne

    Jasminne Actief lid

    8 apr 2020
    101
    128
    43
    Ik ben benieuwd hoe het met Mamabri gaat. Ik vond haar verhaal erg aangrijpend.

    Ook vraag ik me wel eens af hoe het nu met Tienn is, dat topic heeft lang in mijn gedachten gezeten.
     
    Vergeten, Zulema, Whoopy en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Je kan der volgen op Instagram!
    Haar zoontje heeft een aangepaste stoel en dergelijke.
    Maar ze blijft heel positief.
    Een diagnose hebben ze niet.
     
    Poolvos en KleineLai vinden dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ah jouw reactie had ik niet gezien over DonutLover
     
    Madeliefje06 vindt dit leuk.
  17. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik weet wie je bedoelt, maar ik weet niet meer hoe ze heet! Ik zal eens gaan speuren:o:
     
  18. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het met @Dubbelfriss en haar zoontje gaat.

    Als ik een post van jou voorbij zie komen @Madeliefje06 denk ik ook regelmatig hoe zou het met jullie gaan? (en voel je vooral niet verplicht om nu te komen zeggen hoe het gaat). Ik wens jullie vooral heel veel liefde, geluk en gezondheid toe :)

    Mamabri ben ik ook heel benieuwd naar.
     
    hummeltje5 en Rosa Canina vinden dit leuk.
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik vraag me af hoe het met Boommm is.
    Wie er achter dat profiel schuil ging en waarom ze zich zo voordeed.

    En ik mis Hilly(?)
    Ze was altijd keihard maar had meestal wel gelijk.
    Voor haar zoon waren ze even bezig geweest via de mmm en ze waren destijds bezig voor een 2e.
     
  20. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.287
    4.154
    113
    Ik ben heel benieuwd hoe het met Mamabri is!
     
    maja246, Whoopy, Vitamientjuh en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina