Ze heeft het eerder al eens aangegeven op het forum, maar om dat nu hier zo neer te zetten... Haar nieuwe naam is iets waar je bloemen in zet Maar ze is niet zo heel actief, niet in de onderdelen waar ik lees in ieder geval.
Wat leuk om te lezen dat je nog een derde kindje hebt gekregen. Fijn dat het goed gaat!!! Met mij/ons gaat het ook goed
Nou word ik ook nieuwsgierig...en ik moet een verjaardagscadeau in elkaar gaan zetten waar ik met een beetje pech de rest van de avond mee bezig ben.... wie vertelt me hoe of wat, dan kan ik aan de slag
Ik ben nog nooit zo populair geweest! en de volgende keer dat dit topic gestart wordt, vraagt iedereen: ”hoe zou t met poolvos gaan”. En dan zegt een of andere gossipgirl (pun intended): ”ja die hebben we niet meer gezien nadat ze bezweken was onder de groepdruk omdat ze geen 381 pb’s wilde sturen over een vage verdenking”
Ergens irriteer ik me eraan dat ze toch weer (ondanks dat ze er misschien niet eens is) weer alle gemoederen weet bezig te houden.
Je mag het ook gewoon 1 keer in dit topic plaatsen dan hoeven wij in een volgend topic niet te vragen hoe het nou met poolvos gaat.