ja daarom. Toen dacht iedereen dat jij het was en was er veel verwarring Zij heeft toen haar naam en plaatje veranderd.
Echt waar? Hmm. Maar meestal kun je aan schrijfstijl en woordkeuze etc wel afleiden of het dezelfde persoon is of niet.
Ik denk dat dat niet altijd zo is. Ikzelf kijk toch snel naar de avatar bijvoorbeeld. En raak al door de war als twee leden een bijna dezelfde avatar hebben. Dan is het vaak wel dat ik het bericht niet helemaal bij de persoon vind passen die het in mijn hoofd dan schrijft. Maar als dan de namen praktisch hetzelfde zijn, vind ik het al helemaal verwarrend. Degene die met jou verward werd, heette toen ook ninasanders aan elkaar dacht ik.
Ik ben een ‘stille’ meelezer van dit topic. Hoop nog steeds een beetje de roddels van zp te ontdekken, maar menn wat is er al een hoop gebeurd. Blijf me nog altijd een leek voelen
Misschien is zij nu zichzelf.... En niet te herkennen. Ben wel benieuwd wat voor verhaal erachter zit.
Zij was degene die dus die naam had. Maar heeft het laten veranderen in wat ze nu heeft. Als ik me niet vergis.
Dat dikgedrukte is mij dan weer niet opgevallen Maar idd.: het was vooral heel lastig omdat ze en bijna dezelfde nick had als @Nina Sanders, en bijna hetzelfde plaatje en ook nog eens veel meeschreef in de namentopics net als Nina Sanders.
Nou het is wel duidelijk dat ik nooit een nieuwe nick heb aangenomen, noch ooit terug zal komen onder een andere nick (mits er iets mislukt met mn wachtwoord ofzo) want velen zouden me direct herkennen aan de nachtelijke (likes van hun) berichten en het liken van/reageren op berichten van dagen terug
Helaas in het vorige, zo'n zelfde topic, geen antwoord op gekregen. Nu hopelijk wel. Weet iemand hoe het met voorheen Poppysun en haar kindjes gaat? Later heeft ze nog geschreven onder Loes878237 (de cijfers weet ik niet precies maar het zijn niet de Loessen die nu nog actief zijn in ieder geval). Ze heeft een dochtertje E. van juni 2016, dochtertje A. van december 2017 en begin (maart?) 2019 heeft ze een tweeling (jongen en meisje) gekregen (althans, ik ga er vanuit dat alles goed is gegaan).
Ik vraag me af hoe het met Ffion gaat... We hebben een keer afgesproken in haar woonplaats, was erg gezellig, en daarna hebben we nog wat contact gehad via een ander forum. Maar nu lijkt ze *poef* van de aardbodem verdwenen! Volgens mij was haar zus hier ook actief, maar ik weet haar naam niet meer.
Ik vraag me ook vaak af hoe het met @MamaSaartje gaat. Tijdje mee in een topic geschreven. Haar zoons werden te vroeg geboren, met 1 kindje ging het echt niet goed en heeft volgens mij een jaar in het ziekenhuis gelegen nog. Veel operaties gehad. Ze was toen ook onverwacht zwanger tijdens die stressvolle periode. Hoop dat het goed gaat met haar en haar kindjes. Ze is al lang niet meer online geweest zie ik.
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb haar hele verhaal toen meegelezen en echt wel meegeleefd.
Ja daar ben ik indd ook wel benieuwd naar, heb met haar in de uitgerekende forum groep gezeten toen...
Ik vraag me af hoe het gaat met de moeder die de drie kinderen van haar overleden vriendin in huis nam. Zelf had ze ook al kinderen. Het waren allemaal nog erg jonge kinderen, dus nog eens extra pittig. Ik heb geen idee hoe ze heet. Maar ik had echt bewondering voor haar dat ze zomaar deze kinderen in huis nam.
Zij had een meelezer en daarom was ze weg. Ik weet niet hoe het met haar gaat en ik hoop dat ze ooit nog eens terug komt. Vond haar erg leuk!
Ik zat pas nog te denken aan een vrouw hier met 5 kinderen geloof ik, waarvan meen ik meerdere prematuur of met gezondheidsproblemen. Ze schreef hier toen ze onverwacht zo’n 20 weken weken zwanger bleek te zijn van het vijfde kindje. (Door een spiraal heen geloof ik). Terwijl haar jongste (ook nog heel klein) op dat moment geopereerd moest vanwege een of andere aandoening, ik dacht aan het hart. Ik meen dat de baby toen ook flink te vroeg geboren is maar het wel goed leek te doen. Kan niet meer op haar naam komen en lees ook nooit meer iets van haar volgens mij.