Ik vraag me nog wel eens af hoe het met diegene gaat die de opa's en oma's buiten de deur wilde houden in de kraamweek. Niet omdat ze een slechte band hadden maar gewoon omdat ze geen kraambezoek wilden. Daar was toen best discussie in dat topic. Ik ben benieuwd of diegene nou wel of geen kraambezoek heeft gehad
Ooooh dat weet ik nog wel! Die wilde toch ook pas na een week (of een x aantal dagen) vertellen dat de baby was geboren?
Oh ja en er was toch nog zo’n bijzondere meid... wielrenster ofzo? Die hield er ook nogal bijzondere denkwijzen op na.
Ja, @Wielrenster32 ik vroeg me laatst nog af of zij inmiddels al bevallen is en of ze haar ks heeft gekregen.
Ik denk dat je mij bedoelt (of er zijn meer met hetzelfde verhaal). Er was inderdaad een beste discussie gaande in het topic . Maar het heeft me toen wel doen veranderen van gedachten. De opa's en oma's zijn langs geweest in de kraamweek. Niet extreem vaak maar wel regelmatig. De rest kwam pas later op kraambezoek. We hebben een hele fijne kraamweek gehad op deze manier. Achteraf ben ik blij dat ik dat topic geopend heb.
Ik ben wel benieuwd hoe het is met (uit mijn hoofd) @Beausecret die haar man ten huwelijk wou vragen. Of en hoe ze dat Gedaan heeft
Hihi nou, ik werd zwanger en toen kwam het al snel meer zakelijk ter sprake. Uiteindelijk dus wel getrouwd nu, maar dat romantische aanzoek is uitgebleven. Het heeft me wel leuk bezig gehouden.. hebben nu ook geen feestje kunnen vieren, en geen vrijgezellenfeest etc etc. Dus alles beetje anders gelopen.. maarja dat halen we wel in. Alles voor de kleine!