Dan leef ik echt onder een steen denk ik. Lees hier veel mee maar heb echt geen enkel idee..... ( wel nieuwsgierig overigens)
Mamabri is er nog even geweest met een andere naam, heel kort maar. Ik ben ook naar beide wel benieuwd hoe het nu gaat.
De andere keren had ik het gelijk door. Maar nu heb ik echt geen idee. Ik word nu ook wel nieuwsgierig.
Wie ik ook wel mis is @Happy.... ze zat altijd in het zwanger worden gedeelte. @RoGiJuLi weet denk wel wie ik bedoel. Zij was ook ineens weg voor mijn gevoel. En @Hippo89 Ik vond haar altijd zo liefdevol schrijven over der gezin
Ze kan zich natuurlijk ook niet meer profileren zoals ze dat voorheen deed hè. Ze is genadeloos op haar gezicht gegaan. Als ze inderdaad weer actief is en wederom ontmaskerd wordt, snapt ze zelf waarschijnlijk ook wel waar dat op uitdraait. Het zal niet meevallen voor dr om haar "ik ben alleen maar eerlijk en recht door zee" meningen niet meer vrijuit te kunnen spuien.
Ik heb ook het idee dat ik haar gespot heb (en dit ook nog subtiel laten weten en meerdere leden hadden dat door haha) maar ze houdt zich ook rustig hoor!
Hoe gaat het nou met imoeder? Zij is destijds vertrokken en nooit meer teruggekomen denk ik? Ik vond haar wel opvallend ivm haar leergierigheid en drang naar meer kennis.