Hoe is het nu met?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Je hoeft alleen deze laatste pagina even te lezen en dan begrijp je het denk ik ;)

citroenrasp vindt dit leuk.
  2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
    Zonder IP ban wordt alleen het account geblokkeerd dacht ik. Dus ze kunnen dan wel een nieuw account aanmaken en zich daarmee aanmelden. Toch @Beheer?

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
    Ik word er niet echt wijzer uit... Als dit tenminste is wat je bedoelt:

Bijgevoegde bestanden:

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    #244 Iertje81, 1 feb 2021
    Laatst bewerkt: 1 feb 2021
    ...

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dat was ook zo, maar ze heeft haar bericht aangepast en jouw quote verwijderd. Dus daarom zie je het nu niet meer.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Bij een ban wordt alleen je account geblokkeerd. Als we dat bij jou zouden doen kan je niet meer met Iertje81 inloggen. Doen we een IP ban dan kan je niet meer vanaf dat IP adres inloggen of een account aanmaken.
    Dit laatste is tegenwoordig lastiger omdat veel IP adressen door mobiel gebruik worden gedeeld.

citroenrasp en Iertje81 vinden dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Thanxxx

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Lotion je vroeg je af hoe met de moeder van L&L gaat ,

Maar gaat heel goed met haar, doordat ze het druk had/heeft, heeft ze zp verwijderd!

Neilia vindt dit leuk.
  9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Met het openen van de scholen dan nu hopelijk wat vooruitgang voor jullie

10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ah begrijpelijk!

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Oh echt! Dus het is opzich allemaal goed gekomen met haar. Ik heb wel eens een vermoeden gehad dat ze terug was onder een andere naam maar dat is ook alweer een tijdje geleden.

12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Er was hier ook iemand. Volgens mij heette ze Eva. Die werd uiteindelijk ook opgenomen omdat het psychisch niet zo best ging. Heb me altijd afgevraagd hoe het verder met haar is gegaan.

13. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hey, ik schrijf hier niet meer, alleen eens in de zoveel weken via pm :) ben actief op t afgesplinterde forum.

Maar ik wil wel even laten weten hoe het gaat hoor :) sommige dingen gaan heel goed, mijn man doet het goed en leert nog steeds meer, we zijn er aan toe om weer een eigen huisje te vinden (wonen nu in een zorginstelling) maar dat vinden is nog een uitdaging..
    Baby doet het super, wel een hele zware zwangerschap gehad en mijn lijf doet het nog niet zo goed. En corona is ook voor ons kut, oa omdat mn man superlang moet wachten op een operatie waar we tegenop zien.
    Al met al kan beter, maar heel gelukkig met de basis :)

Brinsa, Gewooniemand, Zuul en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #254 hummeltje5, 1 feb 2021
    Laatst bewerkt: 1 feb 2021
    Nee sorry, die zag ik echt niet dit keer.
    Ik denk dat het vooral het feit was dat ik -na een lange pauze hier in de lounge, omdat ik even klaar was met bepaalde ''grapjes'' hier, en ook de mate waarin-, weer eens zin had in even wat gezelligheid en de eerste reactie die ik hier krijg exact zo'n ''grapje'' is waarom ik even pauze van de lounge had genomen.
    Ik kan best tegen een stootje, dat weet jij hopelijk inmiddels ook, maar het wordt gewoon een beetje flauw als dezelfde dingen steeds worden herhaald... dan is het in mijn ogen dus niet zo grappig meer.

Het persoonlijke bericht is waarschijnlijk net een kruispost geweest denk ik.
    M'n oorspronkelijke bericht, die ik dus heel rap had weggehaald nadat ik doorhad dat daar al een reactie op was gegeven (daar kwam die melding dus vandaan @citroenrasp), had ik eerst bewerkt en daarna nogmaals bewerkt en daar een reactie op 1 van jouw berichten gegeven.

Hoop dat alles weer helder is nu :)

Edit:

Nee had niemand door elkaar gehaald.
    Maar m'n reactie aan citroenrasp dr bericht over Strandbal was dus overbodig geworden, waardoor ik 'm had verwijderd en daarna die post had ''omgetoverd'' tot reactie op een bericht van jou.

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat laatste is al een hele zorg minder, fijn zeg!

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Niemand meer iets vernomen van @Dubbelfriss?
    Het waren hele ernstige zorgen toen om haar kindje. De ene rollercoaster na de andere kwamen ze in. Eigenlijk al vanaf begin af aan dat het niet helemaal goed ging, achteraf gezien. Uiteindelijk een zeer ernstige uitslag.
    Volgens mij is ze al behoorlijk lang niet online geweest (dat kan ik bij haar niet zien, is afgeschermd zo te merken).
    Ik vrees het ergste...
    Kindje zou nu tegen de 3 jaar moeten zijn. Maar vraag me af of de kleine man nog leeft :(

17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Je hoeft het niet helemaal uit te gaan leggen hoor. Als je iets niet leuk vindt, is dat zo en waarom dat zo is, tja daar hoef je jezelf niet voor te verantwoorden. Overigens weet ik natuurlijk niet wanneer jij iets wel of niet een grapje vindt of wanneer je mensen erin vindt doorslaan waardoor het niet grappig meer is. Ik neem aan dat het over het late reageren van jou gaat. Ik denk dat sowieso niemand hier zoiets daarover zegt om iemand te kwetsen, maar meer omdat het gewoon opvalt. Net zoals er bij anderen iets opvalt en er bij mij misschien iets opvalt. Persoonlijk ben ik meer van het luchtige en als er iemand even pauze neemt valt me dat niet bij iedereen op. Ik hoop dat je het je niet al te veel aantrekt: van mijn kant was het een grapje: niets meer en niets minder :thumup:

18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik snap je en ik verwijt je niks hoor :)
    Doorslaan zul je mij niet horen zeggen, maar het is zeker niet de eerste keer dat hier een opmerking over wordt gemaakt en zoals ik in m'n vorige bericht uit probeerde te leggen wordt het voor mij persoonlijk na een paar keer hetzelfde ''grapje'' te hebben gehoord, een beetje flauw/kinderachtig.
    Maar zand erover hoor wat mij betreft :)

M'n ''kruispost'' van de vorige keer heb je nog niet gezien denk ik?
    Ik vind het heftig voor je dat je nogsteeds zo'n pijn aan je nek hebt wat maar niet weg gaat!
    En dat Luc nogsteeds niet doorslaapt is ook niet zo tof (understatement) :(

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Ik moet vaak nog denken aan @MamaSaartje. Ik zat met haar in een meerlinggroepje hier. 1 van haar zoontjes lag bijna een jaar in het ziekenhuis. Toen raakte ze ook nog onverwacht zwanger tijdens die heftige periode. In haar laatste berichten schrijft ze wel dat haar zoontje naar huis mocht gelukkig. Maar heel benieuwd hoe het nu gaat.

En ik mis Sdonya ook nog altijd (ook op een ander forum). Ik vond haar echt heel leuk en altijd jaloers op dat megabed en haar looks. Helaas dat ze toen weg ging omdat ze meelezers had. Wel heel begrijpelijk maar hoop altijd nog dat ze terug komt haha (@Zuremat had jij nou nog contact met haar? :))

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  20. Zuremat

Zuremat Bekend lid

5 jan 2021
    502
    730
    93
    Vrouw
    Ze heeft inmiddels echt een killerbody haha. Ik heb haar op fb en insta, maar spreken elkaar niet echt :)

Madeliefje06 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina