Jeetje vrouw wat een verhaal weer. Ik hoop dat het voor jou en jullie kinderen gauw meer rust mag brengen allemaal, het is nu natuurlijk ook lastig genoeg in deze coronatijd omdat niet elke hulp makkelijk te benaderen zal zijn. Ik wil je veel sterkte en wijsheid toewensen.
Hoi hoi, Dankzij een PB heb ik nu pas deze topic in de gaten. Ik ben diegene die, 22 maand geleden, haar vriend is verloren. Onze jongste was toen 6,5 maand oud. Wij zijn nu 22 maand verder, en inderdaad ervaring rijker door de programma ' Steenrijk Straatarm'. Dit was voor de meiden een fijne boost geweest om even weer te genieten en om ook de keerzijde te kunnen meemaken. En voor mij om het verhaal te kunnen vertellen. In de 22 maanden best wel wat meegemaakt, maar iedereen noemt het sterk maar voor mij voelt het nog als overleven. Ik doe mijn best, en ben wel ergens trots op hoe ik dit doorloop.. Vragen? graag, stel ze maar..
Prachtige aflevering! Heb er wel een traantje bij moeten wegpinken... Je bent een mooie, sterke en inspirerende vrouw!!
De 3 oudste zijn van vrijdag tot zondag bij hun vader, mits er iets aan zijn kant is (zoals zh. bezoek van hem met oncoloog, of als hij een mindere dag heeft), dan zijn ze gewoon thuis
Ik heb wel een vraag maar vooral over het programma. Je krijgt een x bedrag te besteden. Krijg je vanuit het programma sturing hoe je dit moet gebruiken? Bijv het shoppen? Of is dit helemaal vrij en bepaal je zelf waar en hoe je het opmaakt?
Na het tellen van het geld, werd het ingenomen door de producent.. En die beheerde het geld en die bepaalde de dingen die we deden. In een gesprek voorafgaand mochten wij onze wensen doorgeven (zoals kapper, en iets doen met elkaar en cultureel iets zien).. De rest hebben zij ingevuld. Hoeveel er daadwerkelijk is uitgegeven of over is gebleven weet ik niet. Ik heb er niets van gehoord of gezien verder.. Het stel waarmee wij geruild hebben vonden het jammer dat wij het evt. resterende niet gewoon gekregen hebben. Maar wij waren al zo dankbaar voor de ervaring, en voelden steeds meer de verbondenheid en liefde voor elkaar dat wij daar echt intens van genoten hebben. Toen ik 5 weken later hoorde dat wij de start waren van het nieuwe seizoen, was het wel even van.. Ohka, nu gaat NL ons zien en een oordeel geven. Maar wat ben ik de producenten dankbaar dat zij ons gewoon zo in beeld hebben gebracht zoals wij ook daadwerkelijk zijn. Geen sprookjesverhaal of 'zielig'. Nee gewoon samen ons erdoor slaan met wat we hebben en doen.
Zoals bij het shoppen, zie je mij ook continu rekenen/tellen.. Dit omdat ik wel een max. budget had.. En daar wil je niet overheen..
Wat goed om wat van je ‘horen’ @Springboon! Ik vond je hier op het forum altijd al zo sterk en liefdevol overkomen maar dit was in het programma al helemaal zó sterk zichtbaar! Wat een mooie aflevering. Je zegt dat je “ergens wel trots bent”, ik vind dat je súper trots op jezelf mag zijn Ik wens je al het goeds met je meiden samen.
Bedankt voor de uitleg! Mocht je wel de kleding winkel zelf kiezen? Of was dat ook bepaald? Sorry voor mijn vragen!
de kleding mochten wij zelf uitzoeken, en ik mocht geen nee zeggen, of dat het (in mijn ogen) te duur was.. Dat was wel moeilijk.. Maar die blije gezichten maakte alles goed.. Zelfs dat mijn oudste voor het eerst in der leven van haarzelf vond dat zij mooi was.. Dat raakte mij zo, maar oh zo trots dat ze het nu zelf ook in zag