Hoe is het nu met?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik denk dat ik snap wat je bedoelt met sterk cq overleven. Ik zeg bewust ‘ik denk’ want ik heb nooit in jouw situatie gezeten.
    Het is ook wat en het lijkt net een slechte film lijkt me.
    Je mag heel trots op jezelf zijn dat je het foet hoe je het ook doet. Want er zijn geen spelregels. Niemand bepaalt hoe je je moet voelen of kan je dat vertellen. Moet je ook niet willen. Neem de rust, tijd en ruimte en kijk waar het heengaat. En als dat soms betekent 5 stappen vooruit en 10 achteruit, dan nog mag je trots zijn op jezelf. Want niemand, weet hoe dit moet denk ik ❤️

Philou, Bailey07, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    de proces van het echt rouwen heb ik, eerlijk gezegd, in de vriezer gezet (onbewust).
    Ik ben eigenlijk alleen maar door gegaan en heb af en toe plaats gemaakt voor verdriet en het stilstaan ervan.
    Alles is in teken van de 4 meiden blijven, en die zijn voor alles gegaan.
    Wel heb ik rouwverwerking en therapie gehad, maar het besef dat ik alleen ben begint steeds meer binnen te dringen..
    Ik stel mijn kinderen voor mijzelf, maar de ervaring met het programma heeft mij wel geleerd om momenten voor mijzelf te pakken en te nemen

Maev, Philou, GossipGirlxoxo en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    dat mag tijd via PB, ik wil en durf niet echt te vragen
    Omdat er ook anderen zijn die het slechter hebben dan ik met de meiden

Shay25, Hellen36, Krv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    893
    1.744
    93
    Ik zou je ook wel willen helpen. Welke kleding maten hebben je kinderen bijvoorbeeld?
    En jijzelf? Eventueel via pb. Ik voel wel eens de behoefte om iets te betekenen voor iemand die door een situatie vanuit onmacht minder te besteden heeft. En ik heb steenrijk straatarm gezien, ik heb zo’n respect voor jouw mentaliteit en doorzettingsvermogen. Ik zou het fijn vinden om wat voor je te doen

Springboon, Philou, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Klopt hoor, zij is al verschillende keren teruggekomen. Elke keer met verwarde berichten.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Kleding of iets anders. Kadootjes voor verjaardagen, Sinterklaas, kerst of juist om kado te geven als ze naar een feestje van een ander gaan. Of nog andere dingen.
    Een keer een mooie bos bloemen of plant in een mooie pot. Iets anders wat nodig of juist fijn is voor in huis.
    Je mag mij ook gerust een pb doen hoor.
    Ik zou gewoon even kijken wie er hier de berichten over pb een like geeft. Die mensen kan je dan pb-en @Springboon
    En dat een ander het misschien nog moeilijker heeft dat kan. Maar dat maakt het toch niet minder fijn om voor jou en je meiden iets te kunnen doen. Het is jullie gegund!

Springboon, Philou, Krv en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Jawel hè ?? Echt enorm gek toch? Met 2 feiten die steeds hetzelfde zijn?

maartje84 vindt dit leuk.
  8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vermoed dat ze een lichte verstandelijke beperking heeft in combinatie met psychische problematiek. Iemand die tussen wal en schip valt wbt hulp krijgen: te goed voor in een instelling en te slecht om met ambulante hulp thuis te wonen.. Echt heel sneu. Ik hoop dat ze ooit goede hulp gaat krijgen.

9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik had marnat en marnatman eigenlijk helemaal niet zo bekeken. Ze kwamen beide iig niet over als iemand met een (lichte) verstandelijke beperking of iemand die niet zelfstandig zou kunnen wonen:oops:

Of ik heb echt enorm veel gemist in de tijd dat ik niet aanwezig geweest ben hier.

einad en Whysteria vinden dit leuk.
  10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Ja vermoed hetzelfde. Maar zoals ze onder "Marnat" was, was minder psychotisch dan hoe ze nu af en toe oppopt. Nu ook gewoon waanideeën volgens mij .
    Heel sneu:(

11. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.384
    21.762
    113
    Verwar je haar nou niet met Klaproos en al haar alter ego's?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja dat vermoeden heb ik ook:oops:

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit over Marnat en Marnatman gaat :oops:

Whysteria, Mapje, Elisje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.384
    21.762
    113
    Ik ook niet! Maar aangezien de enige overeenkomst (ongewenste) kinderloosheid is, kan ik me de verwarring wel voorstellen.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Absoluut niet de enige overeenkomst;)

15. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook... Marnat was toch ook tegelijkertijd actief met een andere alias van Klaproos?
    Ze zal dan toch niet 2 verschillende accounts tegelijk gehad hebben?

Linda86 vindt dit leuk.
  16. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat dacht ik eigenlijk ook ja. Die zat er met een van haar eerste namen (geen idee meer welke dat was) een hele tijd tegelijk met Marnat en man volgens mij. Kan me niet voorstellen dat dat dezelfde is.

citroenrasp vindt dit leuk.
  17. Linda86

Linda86 VIP lid

Olympia vindt dit leuk.
  18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh lief van jullie, ik zag ineens een mailtje van zwangerschaps pagina.
    Ben er momenteel te druk voor!

GossipGirlxoxo, Mapje, nizzie86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik quote het net al, gewoon weinig tijd. Momenteel lekker bezig met (vrijwilligers)werk en het huishouden was ook even een kluif met fulltime iedereen thuis plus les geven.

nizzie86 vindt dit leuk.
  20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja ik was ook actief toen marnat en marnatman nog actief waren. Ze kwam toen toch vrij gewoon over. Ze hadden niet veel te besteden maar verder herinner ik me toch niks geks.

Lisa2, Mapje, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina