Hoe is het nu met?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Met Debaky gaat het goed hoor ;)

    Druk met werk, druk ( helaas nog steeds ) met mijn gezondheid. Voor de gene die het gevolgd hebben toen der tijd op het andere forum, thuis is alles weer redelijk oke, mede dankzij de lockdown enorm goed kunnen praten met elkaar dus dat is enorm fijn. We zijn er nog lang niet, ik moet ook echt aan mijzelf gaan werken en wat meer het zonnetje zien in plaats van de donkere wolken. Maar goed, we zijn op de goede weg.

    Lief dat je er naar vraagt.
     
    GossipGirlxoxo, Warboel, Nellie4 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. auraly

    auraly Fanatiek lid

    28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Oud leden die terug inloggen, geweldig om te lezen :)
    Inmiddels zijn er al een aantal jaar voorbij gegaan
     
    Mom86, Cynnie1984, Iertje81 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.450
    10.651
    113
    Fijn om van je te horen. Jammer dat je zo druk bent en weinig hier :) Ik mis je wel hier. Maar ik snap ook goed dat je je energie voor andere dingen nodig hebt. Qua gezondheid gaat het de goede kant op dus. Fijn. Ik weet nog dat dat ineens heel hard achteruit ging. Daar schrok ik toen erg van. Hopelijk nu alleen nog maar vooruit!
     
  4. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Aw wat lief van je.

    Het ging op een gegeven moment inderdaad de slechte kant op, qua puf kan ik nog steeds niet echt heel lang achter de computer hangen, en aangezien ik nu vanuit huis werk en dus veel vanaf de computer moet doen gaat mijn werk dus even voor. De gezondheid is helaas nog niet helemaal tip top maar ben gelukkig niet nog slechter geworden. Ik blijf onder controle en alles wordt goed in de gaten gehouden. Ik probeer zoveel mogelijk de positieve dingen te bekijken per dag en te genieten van de dingen die we nog wel kunnen doen. Is niet altijd even makkelijk maar we gaan de goede kant op.
     
    Syane vindt dit leuk.
  5. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.519
    671
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd hoe het met @Kaatje87 is!
    We hebben een tijd samen in het PGD groepje geschreven, wat voor haar niet goed heeft uitgepakt. Had zo met haar te doen destijds en hoop heel erg dat haar wens voor een kindje inmiddels toch is uitgekomen!
     
  6. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.470
    113
    Net met tranen in m’n ogen de aflevering gekeken @Springboon . Ik weet zeker dat je hebt kunnen meegeven dat je kleine dingen moet waarderen en dat samenzijn het belangrijkste is. Dat liet de liefde tussen jou en jullie meiden zeker zien. Je bent een sterke, lieve en inspirerende vrouw en de meiden boffen met jou als moeder.

    Overleven ís sterk. Ook al voelt het misschien alsof je geen andere keus hebt, je moet het toch nog maar even doen. Elke dag weer opstaan. Voor de kinderen zorgen. Jezelf in leven houden. Daarop mag je zeker heel trots zijn. Dat je daarin af en toe ook nog ruimte vindt om het verdriet toe te laten, stil te staan bij wat er allemaal is gebeurd én naar de toekomst te durven kijken is bewonderingswaardig.

    Rouwen is gewoon heel zwaar. Kost veel energie. Misschien is het voor nu wel té zwaar. Toch rouw je ook door stil te staan bij het verlies en langzaamaan te beseffen dat hij er niet meer is. Door te ervaren hoe het leven zonder hem is. Aan de toekomst te durven denken. Ik ben ervan overtuigd dat je je weg vindt in het rouwen. En hoe die weg ook loopt, het is goed. Doe wat goed voelt. Neem je tijd. Met kleine stapjes kom je er ook.

    Stuur gerust een PB als ik iets voor je kan betekenen. In welke vorm dan ook. Ik woon ook in Groningen en weet hoe het is om je partner te verliezen. Dikke knuffel❤️.
     
    marloes80, einad, Juul75 en 13 anderen vinden dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.660
    33.011
    113
    Ik heb lang getwijfeld of ik het durfde en als je geen antwoord wil geven is dat prima.
    Maar hoe is jouw man overleden. Tenminste: in welke tijd zaten jullie toen.
     
    Philou vindt dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Klopt. Ik maak me veel te kwaad over sommige onderwerpen en blijf dan liever beetje weg :oops:
     
    GossipGirlxoxo en hummeltje5 vinden dit leuk.
  9. Maar marnatman had toch ook een complete zwangerschapspagina.nl app ontwikkeld? Niet echt verstandelijk beperkt dacht ik?
     
    Zulema, Mapje, chrystel73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.660
    33.011
    113
    Wie is dat?
     
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    de man van Marnat:p
     
    Mapje, Iertje81, einad en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.470
    113
    Nee geen probleem hoor! Hij is na een ongeluk zwaargewond op de IC terechtgekomen. Daar bleek dat de schade onherstelbaar was en werd er besloten niet verder te behandelen. Hij is dus uiteindelijk overleden op de IC. Ik kon daardoor afscheid van hem nemen en bij hem zijn toe hij overleed. Iets waar ik nu echt heel dankbaar voor ben. De oudste was toen 3 en de tweeling 2 maanden. Geen idee hoe ik die eerste tijd ben doorgekomen, maar het is gelukt. En nu 4,5 jaar later weer zo gelukkig:oops:. Bizar hoe het leven kan lopen.
     
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.660
    33.011
    113
    Jeetje...
    En waar staat die maart 2013 in je handtekening dan voor?
    En zo fijn dat je nu weer zo gelukkig bent. Het is je gegund maar dat heb ik al vaker gezegd ❤️
     
    Philou vindt dit leuk.
  14. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.162
    6.689
    113
    Vrouw
    Een paar maanden terug was er iemand op de ovulatietesten pagina die nog maar net een relatie had en ook door hem pril zwanger. Volgens mij had ze juist een pauze genomen van een inseminatie-traject, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben benieuwd of ze de zwangerschap heeft doorgezet en hoe het nu gaat.
     
  15. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.470
    113
    Lief❤️. Dat is de zoon van vriend. Maar aangezien hij voelt als mijn eigen zoon vond ik dat hij er ook bij moest staan:D.
     
    jessy77, zigzag, Susy en 27 anderen vinden dit leuk.
  16. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Het viel me van de week op en het gaf me een warm gevoel van binnen. Zo leuk
     
    Philou en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.470
    113
    Lief!
     
    femkes vindt dit leuk.
  18. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat prachtig! ❤
     
    Philou vindt dit leuk.
  19. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Chapeau! Echt super, zo lief!
     
    Champetter, Philou en Syane vinden dit leuk.
  20. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.545
    13.125
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoe is het nu met... @Paardenbloem en @Tord?

    Die 1e is niet meer actief zie ik. Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat dit lid terug is onder een andere naam? Maar waar dit gevoel op is gebaseerd, geen idee.

    En Tord. Wat is daarmee gebeurd dat die al zo lang afwezig is?
     

Deel Deze Pagina