Hoe is het nu met?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Ja waar is Paardebloem???
     
    citroenrasp, GossipGirlxoxo en hummeltje5 vinden dit leuk.
  2. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.147
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik dacht echt dat ik een reactie van je kreeg dat ik weer eens achter de feiten aanliep hahaha :roflmao:

    Ik heb dus ook geen flauw idee! Ze is nog niet zo heel lang geleden voor het laatst online geweest en ineens pats boem weggg...
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vraag me af en toe wel af hoe het met (kan niet op de naam komen, ligt op puntje van mijn tong, loeforce... iets) gaat. Heb haar in het vorige hoe is het nu met topic ook genoemt en getagt maar daar kwam geen reactie op en toen was ze al een tijdje niet online meer geweest. Ze woonde in New York, ging verhuizen naar San Francisco maar haar huwelijk liep niet lekker doordat haar man haar had bedrogen met haar vriendin. Ik vraag me dus nog regelmatig af of ze er samen uit zijn gekomen en of het goed met ze gaan gezien de ernst van corona in Amerika. Maar denk dat ik/we dat nooit te weten zullen komen.
     
    Syane vindt dit leuk.
  4. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.147
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    LoeForce1 was de nickname volgens mij..
    Verder echt geen flauw idee.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #365 GossipGirlxoxo, 20 feb 2021
    Laatst bewerkt: 20 feb 2021
    De nickname was/is inderdaad @LoeForceOne

    Ik heb haar account via die naam in de zoekbalk gevonden. Ze is nog wel lid, maar ik kan haar niet meer taggen. @Beheer kan je als lid die optie om getagt te worden zelf uitschakelen of gebeurt zoiets automatisch na x aantal maanden offline te zijn? Ik zie dat ze op 1 kleine week na niet meer online is geweest. Dus precies in de start van de pandemie stopte elke vorm van contact. Dat baart me echt weleens zorgen omdat er in New York zo bizar veel doen gevallen zijn en ze die tijd nog zowel in New York en in San Francisco woonde.
    Dus beste LFO. Als je dit zelf ooit nog leest, misschien als je eens uit verveling of uit nieuwsgierigheid ooit weer eens op zp mee leest, ik hoef geen uitgebreide reactie, en heb daar ook totaal geen recht op. Maaaaaaar zou het zo ontzettend fijn vinden als je een teken van leven laat blijken hier op zp (mag ook altijd in PB). Als je dit ooit leest weet dat je niet vergeten bent en ik je het aller beste toewens en hoop dat voor jou en je gezin alles goed is gekomen, jij beter in je vel bent komen te zitten mentaal en jullie in goede gezondheid (fysiek) zijn. Liefs GossipGirlxoxo (toen jij nog wel actief was was ik nog Dastyqueen geloof ik).

    Edit1. Ik zie dat taggen wel lukt, haar naam kwam niet als optie naar boven bij het deels invoeren van de naam om aan te klikken.

    Ediof2 of gebeurt dit met alles waar een @ voor staat (die blauwe letters)? Test @test12345 .

    Edit 3. Een blauwe naam is dus niet automatisch een tagg maar gewoon het gevolg van het @ teken ervoor en vast aan het woord wat je schrijft. En blijkbaar blijft alles blauw na het @gevolgt door een willekeurig woord / naam welke geen gebruikte nickname is???
     
    spruitje80 en citroenrasp vinden dit leuk.
  6. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Goede vraag. Ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat. Ze kreeg het nogal voor de kiezen. Ik had echt met haar te doen.
     
  7. Olympia

    Olympia Bekend lid

    16 okt 2020
    908
    1.438
    93
    Vrouw
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met @Hippo (met een paar cijfers erachter, hippo89?)
    Ze had 4 kindjes, waarvan haar jongste zoontje een zorgenkindje was, dacht ik.
    Ze schreef destijds veel mee, maar nu al lange tijd niet gezien.

    En ook een lid waarvan ik de naam niet meer weet (iets met Bailey? Maar dat kan ik ook volledig fout hebben)
    Zij had een dochtertje met een beperking, ze zou een spraakcomputer e.d. krijgen.
    Ook had ze nog een jonger zoontje, er zat wel een paar jaar tussen hen. Weet iemand wie ik bedoel?
     
    Hippo89 vindt dit leuk.
  8. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.578
    6.272
    113
    Die test12345 is ook echt een “lid” :roflmao:(aangemeld maar nooit wat gepost of nog online gekomen).
    Maar ik ben idd ook wel benieuwd hoe het nou met @loeforce1 gaat.
     
    GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Serieus? Nog een paar testen
    @Appelflap @broodjekroket @frikandelspeciaal @Smoothie

    Oke dus niet elk woord met @ervoor word blauw :oops::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.842
    113
    Gelderland
    @GossipGirlxoxo volgens mij is loeforceone over gegaan naar het andere forum. Kort daarna kwam ze nog even terug onder het zwanger worden gedeelte. Volgens mij had ze ook wel wat live connecties met andere forum leden maar ik weet echt even niet meer met wie..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    :roflmao::roflmao:
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Weten we ook weer waar je trek in had :roflmao:
     
    Soturi, Kleintjuh85, Glitterhartje en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ze was ook zwanger toch?
     
  14. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.842
    113
    Gelderland
    hmmm dat heb ik niet gezien, alleen ovulatie test vragen.
     
  15. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Jammer zeg van Paardenbloem! :(
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  17. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat heb ik niet meer meegekregen.
     
  18. Kameleonn

    Kameleonn Actief lid

    14 jul 2018
    306
    297
    63
    Lief dat er aan me gedacht wordt. Het gaat helaas niet zo goed. Veel last van paniekaanvallen en amper energie. Veel extra gewerkt, zorgen om en voor mijn vriend gecombineerd met bijna niemand in het echt zien of spreken, laat staan een keer geknuffeld te worden, maakt het allemaal wat te veel. De dagen zijn soms erg donker en duren eindeloos. Ik hou maar in mijn hoofd dat het ooit weer beter zal gaan. Zoals het zonnetje vandaag en de komende dagen, dat geeft hoop.
     
  19. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.147
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wat lief dat je even een berichtje stuurt ♡
    Het verlies van jullie dochtertje is ook nog eens deze maand zie ik :(
    Ik vind het knap dat je nog kleine lichtpuntjes kan blijven zien in deze gitzwarte periode. Hopelijk volgen er spoedig meer.
    Dikke digi-knuffel voor jou. Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen dan enkel een luisterend oor bieden..
     
  20. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.633
    10.536
    113
    Ik leef ook heel erg mee... Zorg ook voor jezelf, het is zoveel waar jij voor moet staan. Zou je niet tijdelijk bij iemand in kunnen wonen als 1 huishouden? Zodat je die knuffel wel kan krijgen en wel goede gesprekken kan voeren. Dat zou ik met alle liefde voor een vriendin in deze situatie zit doen, het is toch niet te doen om hier alleen doorheen te moeten? Ik weet nog hoe ik de knuffels en de gesprekken nodig had na het verlies van mijn zoontjes... Is het perspectief voor je partner nog gewijzigd, of nog steeds hetzelfde?
     
    GossipGirlxoxo en hummeltje5 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina