Zij was ook actief op het andere forum wat toen de lucht in is gegaan nav onenigheden hier. Wellicht is ze daar nog steeds actief?
Hanoi het was dus ook echt zo. Op meerdere vlakken Jammer alleen dat ik daar pas echt na 17(!) jaar achterkwam
Helaas niet door de corona maar ik keur hem goed. Voortaan zijn het maar corona kilo's Geen probleem! Ik blijf je volgen en hopelijk gauw 2 streepjes op een test!
Ik doe met je mee om ze zo te noemen. Ik krijg die laatste 5 na Luc er ook niet meer af. Daar waar het na Ies moeiteloos ging
Als ik mijn best doe zijn ze er zo af alleen ik trap elke keer in die verkoop technieken van de supermarkten. Die lekkere dingen overal uitstallen enzo.... En dan belanden ze op de een of andere manier in mijn mond .. heel vervelend. Vandaag ook besloten dat ik voortaan met oogkappen de supermarkt in ga en niet meer al die lekkere dingen ga kopen zodat die laatste 5 kilo er ook af gaan
Ben er nog wel hoor beetje afwezig geweest door door drukte, 2 zieke meisjes en zelf aan het kwakkelen en met de jongste van de trap gevallen etc.
Nou idd! Bij mij net zo! 8 maanden na mijn eerste woog ik 58 kilo. Nu niet hoor... 15 maanden later zit ik dichter bij 65 dan 58
De jongste gelukkig niet, ik helaas wel maar ben er gelukkig redelijk vanaf gekomen (niks gebroken gelukkig, niet dat bont, blauw en gekneusd zijn zo fijn is ) Maar had ik echt zo lang niet gereageerd heb ik dus echt niet door gehad, sorrie. Wel lief dat je er even een berichtje aan wijdt.
Gelukkig alleen ik, de jongste schrok vooral van mij en vond het daarna vooral grappig. Die zat breedlachend in mijn armen toen papa naar beneden stormde en de middelste kwam gelijk een kusje en een sticker brengen