Hoe is het nu met?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik ben eigenlijk wel benieuwd ook hoe het gaat met mamabeer. Haar man was zijn baan kwijt en daardoor zijn ze toen financieel erg in de put terecht gekomen, veel mensen hebben toen geld gedoneerd zodat ze boodschappen kon doen voor haar gezin.

2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Ze had ergens geschreven dat ze wat afstand ging nemen volgens mij.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik kreeg een pb op fb van iemand die zei dat ik genoemd werd hier;).
    Er is hier op zp niks specifieks gebeurd. Het gaat hier thuis helemaal niet goed, we leven nog, maar daar is ongeveer alles mee gezegd. dus daar gaat mn tijd vooral in zitten. En met die situatie kan ik bepaalde meningen echt niet meer horen/lezen. Dat gezondheid boven alles gaat, maar daar bedoeld men lichamelijke gezondheid mee en de geestelijke gezondheid lijkt gewoon helemaal niet mee te tellen, dat is voor ons enorm confronterend en zwaar.
    Daarom neem ik even afstand tot het beter gaat.

spruitje80, Hopmarjanneke, Me26 en 34 anderen vinden dit leuk.
  4. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Sterkte Tuc!

Hoop dat de situatie snel verbeterd!

Vero0504 vindt dit leuk.
  5. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik hoop ook dat alles goed gaat met het gezin van @tuc en haar zelf. De laatste post van haar mbt haar zoon dacht ik waren erg heftig om te lezen. (Haar zoon toch? :oops:)

6. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte Tuc.. Hopelijk gaat het snel beter met jullie. Hou je taai.

7. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.367
    113
    Veel sterkte voor jullie.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.516
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heel veel sterkte!!

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik mis @Champetter al een tijdje! Ik dacht haar laatst te herkennen onder een andere naam, maar ik kan me haast niet voorstellen dat zij het is omdat de berichten van die persoon veel venijniger zijn dan hoe zij altijd overkwam :roflmao:

Champetter en hummeltje5 vinden dit leuk.
  10. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Heel veel sterkte :(

11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dank je wel dat je de moeite en tijd hebt genomen om zelf even te laten weten hoe het gaat. Ik wens jou en je gezin sterkte de komende tijd en ik hoop dat het qua school, behandelingen en vooral de geestelijke en lichamelijke gezondheid van je kinderen allemaal snel weer in rustig vaarwater zal komen en dat we jou dan hier weer regelmatig voorbij zien komen (ondanks onze regelmatige meningsverschillen ;)).

Philou, jongmam, Zonnestralen en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.226
    28.193
    113
  13. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.309
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Sterkte!

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Haar laatste account is ook opgeheven.

Liselou en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Je hebt hier ook een tijdje een lid gehad die veel relde, een erg uitgesproken mening had en het niet onder stoelen of banken stak dat ze aan partner ruil deed en parenclubs bezocht met haar man (en daar ook een erg uitgesproken mening over had)

Iemand die weet wie ik bedoel?

16. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ben trouwens ook benieuwd hoe het met Be Happy gaat. Volgens mij had ze een zoontje met de naam T.ycho, not sure. Haar profielfoto was een zonnetje of iets met een zonnebril.

nutts vindt dit leuk.
  17. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Het enige wat ik uit zulke topics haal is dat ik echt slecht ben met namen :rolleyes: veel bekende verhalen, maar wie daarbij hoorde geen idee.
    Er is een iemand die ik nog weet van 'vroeger', toen ik net lid was, zij had toen net een kindje gekregen dat de naam Janice had gekregen, die naam viel niet echt in de smaak hier geloof ik :roflmao: maar die is me wel bijgebleven

femkes, hummeltje5, Zuul en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Sterkte, ik hoop dat de scholen snel open gaan en dat jullie dan in een rustiger vaarwater kunnen komen.
    Zelf zie ik op mijn werk helaas ook dagelijks de psychologische gevolgen voor kinderen (en hun ouders) van corona. Het is niet fijn om te horen, maar weet dat jullie absoluut niet de enigen zijn. Mocht je nog tips / ideeën willen, dan ben je altijd welkom om een pb te sturen.
    Heel veel sterkte, ik kan alleen maar hopen dat er geen blijvende schade zal ontstaan.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Daantje ofzo toch?

20. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ja klopt dacht idd Daantjuh!

Deel Deze Pagina