Hebben jullie lopertjes ook slofjes aan overdag? Ik vind het wel handig, zeker met een maillot ofzo, maar ik heb er écht geen 20 euro voor over. Maar met die kleine maatjes heb je bij Scapino oid niet echt wat. Iemand ideeën?
Maar die slofjes van 20,- blijven wel altijd aan! Ik heb nu al meerdere goedkopere slofjes geprobeerd (Hema, Zeeman) maar die zijn allemaal na een half uur alweer uit...
Ik heb ook slofsokjes van Hema, of nee correctie ik had... Zoonlief heeft ze uitgeteokken in winkel en was er zoooo goed op aan t letten maar toch heeft hij eentje kunnen kwijtmaken... Ik ga ook binnenkort maar eens voor goede maar dure kijken, dit schiet echt niet op nl.
Ik raad je echt ZOOTJES aan,leren slofjes met klitteband achter met geen mogelijkheid uit te krijgen!! Ik heb ze van markplaats over gekocht nog als nieuw. En ze glijden er ook nooit op uit Heb ze voor 6euro gekocht ofzo
Toevallig bij action meeegenomen voor 3 euro en blijven prima zitten totdat ze zelf besluit om ze uit te trekken maar dat ik ook met slofsokjes met antislipzool of gewone sokjes...Hier dus vaak blote voetjes op verzoek van mw zelf haha
Nou ja, tegen uittrekken hoef ik sowieso geen slofjes te kopen. Ze kan haar schoenen ook aan en uittrekken Marktplaats is wel een idee voor betere slofjes. Nadeel van die sokken met zo'n leren zooltje is inderdaad dat ze vaak scheef zitten ofzo, dat lijkt me niet fijn lopen. Ik heb ze ook "nodig" voor bij peutergym, dus dan moet het wel fijn lopen! Zal eens even kijken of die van de Hema ook in haar maat nog zijn, die heb ik wel eens gezien, maar dacht dat ze te klein waren al..
ik heb online slofjes besteld van oxxy. Maat klopte goed en het was een oud model dus goedkoper. deze slofjes voldoen ook prima bij de peutergym!
Wij hebben vaak die van 'Aapie' en wonder boven wonder laten ze die ook aan. Wel rond de 20,- per paar inderdaad maar ze doen er hier echt wel een heel seizoen mee en ze zien er gewoon uit als schoenen. Onze jongste draagt nu zelfs weer die van de oudste dus ze brengen hun geld wel op vind ik.