Hoe is het om mama te zijn?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Moederworden, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, dat vind ik ook zó anders;)
    Andere kindjes zijn (soms) best aardig, maar vooral baby's en ook jongere kindjes dan mijn dochter nu vind ik vaak best saai :) Oudere meiden vind ik wel weer erg leuk!

Maar toen ze baby/jonger was, vond ik het ook allemaal leuk hoor, die verzorging en kleine dingetjes. Was ook allemaal nieuw, bijzonder en de eerste keer natuurlijk.

Ik voel ook echt geen behoefte om dat allemaal nog een keer over te doen of dat ik terug verlang ofzo. Nou ja.. de laatste tijd voelt ze zich echt een grote meid en wil bepaalde dingen niet meer (bv ze wil nu zelf haar slaapliedjes zingen in haar bed ipv dat ik haar wieg en zachtjes tegen haar zing ;)), dat vind ik dan wel jammer. Maar dat is eigenlijk het enige :):p

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    bedankt voor je berichtje hier! nog iemand zijn verhaal doen....je bent welkom :)

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nog geen moeder, dus leuke topic!!
    Ik denk dat het voor iedereen anders is. Zelf ben ik ook erg benieuwd hoe ik zal zijn als moeder...Ik ben er niet bang voor, het komt zoals het komt, en dan denk ik aan mijn (schoon)ouders die het ook gelukt is om ons groot te krijgen! Ze zijn natuurlijk nog steeds bezorgd om ons, al zijn mijn man en ik 30 en 29 en zelf bezig om ouders te worden, je blijft gewoon hun kinderen, tot ze er niet meer zullen zijn. Petje af voor hen!

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    zeker petje af voor hen, hoe ouder je zelf word hoe meer respect je krijgt voor je eigen oepvoeders/ouders!
    Ik hoop dat ik het net zo goed zou doen!!!:)

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik twijfel zelf nog al, soms kan ik niet wachten om moeder te worden en een gezin te starten, en soms vind ik het ook wel eng, en denk ik een paar jaar wachten is ook niet zo erg,maar toch blijf ik hier rond zwerven, en verhalen van jullie allen lezen. :)
    Herkent iemand dit?

Deel Deze Pagina