Als je 11 dagen weggaat hoeveel kledingsetjes neem je dan mee voor de kids? Het gaat om een hopelijk zonnige bestemming.
Ligt er aan wat je gaat ondernemen..ga je hele dagen aan een zwembad/zee hangen? Dan minder..ga je dorpjes/stadjes bezoeken en actief zijn? dan uiteraard meer
Wij zijn vorig jaar zomer naar Turkije op vakantie geweest. En hadden we 2 lange broeken en 2 vesten bij. Die waren voornamelijk voor de vliegreis, dus om te gebruiken, omdat het in Nederland heel koud was. Maar in Turkije heeft onze dochter overdag alleen maar in badpak gelopen en 's avonds in t-shirt en korte broek. En ik had voor elke dag een schoon t-shirt meegenomen en voor om de dag een schone korte broek/rokje. Onze dochter is nogal een knoeikontje, dus was ook echt wel nodig. Maar je kan ook minder meenemen, als je het niet erg vind om te wassen tijdens de vakantie.
ik zou voor colin van 3 (langebroek/tshirt/vest, ondergoed, goede schoenen en ook een dunne jas , voor evt. regenbuitje aan) 2 langebroeken, 6 korte broeken, 10 shirtjes, 5 ondergoedsetjes, 5 paar sokken (loopt in de zomer hier ook op crocs zonder sokken), crocs mee, 3 zwembroeken, 2 lange mouwen shirts. voor shannon van 1,5 aan: lange broek, shirtje, vest, romper, goede schoenen, dunne jas. mee: 4 lange broeken (sneller koud), 6 t shirts, 8 korte broeken/rokjes, 15 rompers (zal ze het meeste in lopen), 3 lange mouwen shirts, 1 extra vestje, 10 paar sokken. 3 x zwembroek/pak. en in een leeg klein drink flesje neem ik zelf altijd , afwasmiddel mee (dreft) en een flesje met wasmiddel. dat kan ik wel iets wassen , ook als er heftige vlekken op zitten . (op de terug weg laat ik het in een vuilnisbak trouwens hoor, neem niet mee terug)
voor ons dochters: 1,5 keer het aantal shirts dan het aantal dagen 2 vestjes 2 lange broeken (waarvan 1 aan) 3/4 aantal korte broeken van het aantal dagen jurkjes haal ik af van het aantal shirtjes
Mijn zoontje is 5 maanden als we naar Rhodos gaan. (15dagen) Ik neem mee 7 setjes short/tshirt/romper/sokjes 3 setjes broek/shirt/romper/sokjes Nog wat extra rompers 7 lange mouwen rompers voor 's nachts Dun slaapzakje Vestje Wij wassen gewoon wat met de hand uit als we kleertjes nodig hebben, even ophangen in de zon.
Ik had laatst een lijstje gemaakt voor onze aankomende vakantie. Neem in ieder geval meer setjes mee dan het aantal dagen, rompers idem dito. Liever te veel dan te weinig!
in ieder geval neem ik mee. kleding heen en terugreis. voor elke avond een leuk jurkje/setje als we uit eten gaan. en dan nog 11 setjes voor elke dag(of combi setjes spijkerrokje met 3 verschillende dingen erop zodat je 3 dagen vooruit kan. ik neem echt altijd te veel mee...liever te veel dan te weinig wij gaan dit weekend naar de camping en dan heb ik al voor 3 dagen 9 setjes mee.