Mogen kant en klare pakjes babyvoeding nou wel of niet?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Charlie007, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi meiden,

De vraag zegt het al. Wie heeft er recent gevlogen?

Nemen ze kant en klare pyamapapjes en dergelijke nou af of niet (omdat het meer dan 100 ml is) ? Moet je er slokjes van nemen waar ze bij zijn? Beter alleen poeder mee te nemen? Kortom doen ze momenteel moeilijk op Schiphol?

Alvast bedankt,

Charlie

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb het toen wel meegenomen, zou het gewoon doen en ook voor de zekerheid nog andere. stel je voor als ze het wle weggooien maar is jah veel makkelijker. maar zover ik weet mag je dat voor de reis wel meenemen.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb het vorige week meegenomen en ze deden er niet moeilijk over. Mijn zoontje drinkt thuis nooit meer kant en klare babyvoeding, maar ik dacht dat ze misschien aan boord alleen dreumesonvriendelijke drankjes zouden hebben .. was geen enkel probleem.

Op de terugweg bleken we illegaal een tuitbeker appelsap door de controle gesmokkeld te hebben, dat merkten we pas toen we in het vliegtuig iets uit de tas pakten. :)

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Vloeibare babyvoeding mag u alleen meenemen in uw handbagage als uw baby meereist. Gekookt water om te mengen met babymelk in poedervorm in hoeveelheden boven de 100 milliliter mag u niet meenemen in uw handbagage. U kunt bij de luchtvaartmaatschappij navragen of u aan boord het benodigde water voor uw baby kan laten koken.

Dit staat op de website van de rijksoverheid. Ik denk dat het dus niet voor een dreumes geldt.

Deel Deze Pagina