Goedeavond, Ik ben in aug vorig jaar gestopt met de pil (mycroginon 30) daarna gewoon ongesteld geworden tot 17 dec daarna niet meer ongesteld geworden.. In februari een echo laten maken daar zag alles er keurig netjes uit maar hij was wel helemaal leeg. Nu ineens word ik gisteren ongesteld..nouja ongesteld het is helemaal rood en dat nu al 2 dagen (komen ook rode stukjes uit)is beetje vies verhaal.. Ik heb alleen de 1e dag soort van zeurderende pijn in me onderbuik gehad en dat is nu ook helemaal weg.. Maar is dit nu eigenlijk wel normaal? Het is ook niet een beetje maar echt heel veel.. Is dit wel me menstuatie?
@Silliej: hoe vervelend hoe vies ook, ik heb mijn ong ook altijd met veel stolsels en stukjes. Je baarmoeder stoot het slijmvlies af omdat er geen goede innesteling heeft plaatsgevonden. Ik heb het dus altijd.. Ik hoop dat bij jou alles weer mooi regelmatig verloopt vanaf nu. Groeten Puck
@Puck14: Djw voor je reactie ja ik hoop dat ik vanaf nu alles een beetje normaal gaat.. Dat is helemaal vervelend als je dat altijd heb.. Groetjes, Silliej
Hoi Silliej, Ook ik herken je verhaal, toen ik de pil liet liggen werd mijn menstruatie ook anders. Helder rood idd met "stukjes". Ik hoop voor je dat je vanaf nu regelmatig menstrueert en dat je maar snel zwanger mag worden!
Hoi Liekj, Ik hoop idd ook dat het vanaf nu een beetje normaal gaat worden en dat ik idd maar snel zwanger mag worden.. Heel erg bedankt voor je reactie.. Gr Silliej