hebben jullie ooit iets spiritueels meegemaakt?? Zoja wat? hebben jullie ooit met een ouijabord gewerkt? Ben wel nieuwschierig naar de antwoorden
Spiritueel zoals contact met geesten enz? Ja maar ik weet nog steeds niet of ik er in geloof of niet. Was het echt of waren het hallucinaties is voor mij de grote vraag
Mijn moeder is medium dus ja ik geloof erin, heb zelf ook zat meegemaakt. Ik zal never nooit van m'n leven een ouijabord aanraken! Die dingen zijn levensgevaarlijk volgens mij.
Geloof er wel in, zelf ook dingen meegemaakt maar doe bepaalde dingen niet vanwege geloofsovertuiging.. Sommige dingen mogen wel, deze noem ik gaven.. Gelukkig nier veel last meer van (tamelijk vermoeiend)
Toch zou ik wel graag een keer contact met een medium willen. Om meer rust te krijgen. Ik geloof er zeker in.. en soms ook niet, zoals nu... want ik ben alleen thuis. Alleen vanwege dit alles te lezen.. zou ik de hele nacht wakker kunnen zijn. Hahahaha
Met zo'n bord weet je nooit wat je oproept. Het kan ook zo zijn dat je een kwaadaardige geest oproept. Die krijg je niet zomaar weg. Ik raad het je af om hiermee te experimenteren.
+10!! Dat zijn geen spelletjes.... Je laat je dan echt in met dingen die je beter niet achter je aan kan hebben. Nooit maar dan ook nooit doen!
Ik geloof er zeer zeker in! Maar nooit van mn leven dat ik oooit in de buurt van een ouija bord kom!! Echt levensgevaarlijk!! Word echt onderschat door sommige mensen..helaas!
Wel eens geprobeerd met z'n ouijabord. Niets gebeurd en dat bevestigde mijn gevoelens dat zoiets niet bestaat. Geloof er dus niet in.
Ik geloof er niet in. Ik geloof in God. Ik denk wel dat er dingen tussen hemel en aarde zijn die niet iedereen kan voelen of zien. En ik ben er van overtuigd dat het beter is om je daar niet mee in te laten of er mee te spelen. Omdat je niet weet waar het toe kan leiden.
Ja, ik geloof er in. Heb het een en ander meegemaakt ook. Zelfs in reïncarnatie geloof ik. Ouijabord moet je vanaf blijven!