Hoeveel dagen voor NOD heb jij positief getest met de kruidvat test 2 voor 5 euro?? Ben erg benieuwd.
je kan met die testen niet testen vor je nod. pas op de eerste dag van je uitgebleven menstruatie je kan wel een predictor test gebruiken die zijn extra gevloelig en kunnen 4 dagen voor je NOD. maja dat zegt niks als je verder leest op het forum hahah succes meid
ikzelf heb er (nog) geen ervaring mee, maar HEEL VEEL vrouwen testen een paar dagen voor hun nod toch echt al wel positief met die test, maar dat betekend natuurlijk niet dat als je voor je nod test en hij is negatief, dat t dan ook negatief blijft. de 1 maakt gewoon iets sneller hcg aan dan de ander.
Het kan dus wel met kv 2 voor 5. Ik testte 4 dgn voor NOD positief. En om de 2 dagen steeds donkerder. Check m'n album Heb vorige week de laatste test gedaan; de teststreep was zelfs donkerder dan de controlestreep ! Succes !
Wat een onzin zeg! Beetje raar dat ik (en nog vele andere) dan toch 6 dagen voor mijn NOD positief heb kunnen testen met de KV 2 voor 5. Weet dus niet waar je die onzin vandaag hebt.
Tis niet helemaal onzin wat maaike zegt.. de testen van kv 2 voor 5 euro zijn officieel geen extra gevoelige testen, of vroege testen.. dus officieel kun je er pas mee testen (staat ook in de bijsluiter) vanaf NOD.. denk dat ze dat bedoelde.. Nu is het wel zo dat ze behoorlijk gevoelig zijn..ook ik testte 4 dgn voor nod positief.. en bij deze zwangerschap 2 dgn voor NOD positief.. wel moet ik zeggen dat het niet altijd afhangt van de test, maar dat het per persoon en ook per zwangerschap verschilt.. bij mijn eerste testte ik pas met 3 wk overtijd positief.. daarvoor steeds nega..(toen bestond alleen de kv test nog niet..whahah) maar goed.. Het kan dus nu wel degelijk met kv 2 voor 5 euro.. er zijn hier op dit forum alleen al genoeg voorbeelden..
Hoe vroeg hebben jullie getest met een kruidvattest?? 3 dagen voor NOD, en heb ik totaal 4 dagen achter elkaar getest. Iedere dag werd de test donkerder.