Hoe is het toch mogelijk......

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnimeel, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    kleertjes vond ik erg leuk om te krijgen!
    wat ik erg vond om te krijgen zijn knuffels!
    daar heb ik er al vuilniszakken vol van,
    en hoef er echt niet meer!
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik had alle kleertjes van mijn nichtje al gekregen iedereen wist dat en toch kwamen ze met kleertjes aan als gevolg dat ik nu 5 badjasjes heb en ze allemaal niet gebruik en heel veel andere kleren. ik vind ook dat iedereen weer een andere smaak heeft met kleding ik heb ook kleding gehad waarvan ik dacht dat ga ik noa echt niet aantrekken! ik zou de eerst volgende keer op het kaartje zetten liever geen kleertjes kado.
     
  3. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Op het kaartje zetten?
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind tot nu toe alles wat ik krijg erg leuk, vind het leuk om te zien dat iemand moeite heeft gedaan iets uit te zoeken. het gaat voor ons voornamelijk om het idee en dan is niks zonde :)
     
  5. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben blij met alles! :D
     
  6. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik vind het juist moeilijk om te zeggen wat ik wil! Veel van mijn familie en vriendinnen hebben al gevraagd wat ik wil hebben of wat ik nog nodig heb, maar ik vind het zo raar om te zeggen van dit wil ik nog hebben. Dan voelt het net of ik mensen verplicht om datgene te kopen, mischien vinden ze het te duur, of vinden ze datgene juist helemaal niet leuk om te geven, weet ik veel. Daarom zeg ik altijd dat ze vrij zijn in wat ze willen geven, wat hun hart hun ingeeft, zeg maar.
    Ik heb nog geen ervaring met kraamkado's, maar met verjaardagen en feesten krijg ik altijd hele leuke orginele kado's, dus ben ook niet bang voor mijn kraamkado's.

    Ach, ik ben ook wel blij met alles.. :)
     
  7. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Meen je dat nou? Uhm, als je ze strax toch krijgt, ik houd me aanbevolen! :)
     
  8. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik haaaaat knuffels en hoop ze ook niet te krijgen als kraamcadeau! :) Ben al aant het bedenken of ik op m'n web-log een blog erover kan zetten met die boodschap er op een grappige manier in. Kleertjes vind ik wel leuk maar dan wel van mensen waar ik van weet dat die wat leuks uitzoeken, van m'n schoonmoeder hoef ik bijv. geen kleertjes :eek:
     
  9. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    haha moest wel even lachen.. moeders en schoonmoeders zijn nie altijd ervan bewust wat mooi is, mar iedereen heb zijn eigen smaak. wel sonde als je het dan niet aan zou doen he!
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja op het geboortekaartje wat de mensen krijgen dan weten ze dat ze niet me kleertjes hoeven te komen.
     
  11. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    \

    Heb ik namelijk nog NOOIT gezien op een geboortekaartje, een cadeautip. Is dat iets Belgisch ofzo?
     
  12. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben van mijn schoonmoeder een boywarmer gekregen. deze past de knul waarschijnlijk net als we midden in de zomer zitten. vind em ook niet echt mooi eigenlijk, maar het is lief bedoelt en helemaal gezien onze geschiedenis zal ik er nooit iets van zeggen. dus de kleine krijgt z'n swoddywarmer aan als we naar opa en oma gaan en verder waarschijnlijk niet haha
     
  13. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    haha over dat andere smaak van mensen...

    Mijn tante is pas bevallen van een meid... kwam ik daar...mijn tante: Moet je eens kijken wat ik heb gekregen. (van de vriendin van mijn oom) Het was een roze pakje met daaraan een roze opstaande tutu eraan vast.. Nou, je kon me echt wegvegen!
     
  14. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee dat is vast niet belgisch woon gewoon in nederland, heb het ook nog nooit gezien maar zat eraan te denken om dat wel te doen ;)
     
  15. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Hihi, wel op een wat vriendelijkere manier hoop ik?

    'Kraambezoek? Leuk! Maar jullie hoeven niet met kleertjes aan te komen zetten'

    Hihihihi :)
     
  16. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wij hebben ooit een kaartje ontvangen met deze tekst:

    'daar wij reeds voorzien zijn van alle spullen,
    hebben wij liever iets om .... zijn spaarpot mee te vullen.'


    vind ik erg netjes, maar zou het zelf er niet opzetten,
    ik laat me liever verrassen.
     
  17. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    Hihi, wel op een wat vriendelijkere manier hoop ik?

    'Kraambezoek? Leuk! Maar jullie hoeven niet met kleertjes aan te komen zetten'

    Hihihihi :)[/quote:1l7tkj9p]

    haha zal het er wel netjes opzetten ja :)
     
  18. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    De score deze week is wederom veel, HEEL VEEL kleertjes. Zelfs een winterjasje in een maat die hij nooit kan dragen. Tegen de tijd dat hij die maat past, is het zomer. ZONDE! Over het aantal rompertjes dat ik deze week gekregen heb, zwijg ik maar :)
     
  19. ik heb wel een heel origineel cadeutje gekregen een naambordje!
    Aangezien er gezinsuitbreiding is haha kan je een bon invullen en met bordje opsturen dan krijg je 'm gegraveerd retour
     
  20. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dit is ook een leuke tekst: 'Daar wij reeds voorzien zijn van alle spullen,
    hebben wij liever iets om ONZE zakken mee te vullen'
    (we accepteren ook cheques)
    En zorg dat je een pinapparaat hebt staan, dat levert veel meer op!

    Of je geeft aan iedereen door dat er bij Prada een lijst ligt..
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina