Hoe is het toch mogelijk......

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnimeel, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

    Tigger Fanatiek lid

    1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik was heel erg blij met kadobonnen! Veel mensen zeggen het niet leuk te vinden om t egeven, ik vond het fantastisch om te krijgen. :D
     
  2. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goh...

    Misschien kun je het zien als een goedbedoelde tip ;)
     
  3. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

    Vind het heel erg leuk om kleertje te krijgen de kast puilt ook echt helemaal uit maar dat maakt me niks uit.

    Het wordt gegeven met een goede bedoeling en als lisette dan iets aan heeft wat ze bv van oma gehad heeft dan zie je oma stralen en vind ze het heel erg leuk.

    Ik kleed haar 2 x per dag om s'morgens en s'avonds en op die manier heeft ze alles al wel een keer aangehad.

    Heb zelf ook al 3 jasjes in de kast en in de zelfde maat maar maak er geen probleem van dan doe ik de jassen toch afwisselen en als ze zoveel kwijlen dan verwissel je het toch vaak.

    En inderdaad als ze last van de tandjes krijgen en zoveel kwijlen dan kleed je ze wel vaker om.

    Als ik zelf aan kraamcadeau ga geven probeer ik het zo origeneel mogelijk te doen en als ik het niet weet dan vraag ik wat ze graag hebben willen.

    Mijn schoonzusje is nu 32 weken zwanger en hed hun cadeau al klaar liggen een complete set voor het wiegje en ledikantje ik weet dat ze het kan gebruiken en dat ze het leuk vinden en oh ja de naam van de kleine staat er ook op.
     

Deel Deze Pagina