Wanneer mag je weer zwanger worden na miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by cindy68, Jan 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy68

cindy68 Actief lid

Oct 23, 2006
    101
    0
    0
    hoi,

Ik heb vorige week een miskraam gehad na 6 weken. Mag ik deze maand al weer zwanger worden? Als dat lukt natuurlijk. Ik heb namelijk gehoord dat het verstandig is om 1 maand te wachten, en je menstruatie af te wachten.

cindy

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Er zijn verschillende ideeen over het gelijk weer zwanger mogen worden.
    Bij mij vond de gyn het geen probleem , maar ik heb ook hier op het forum kunnen lezen dat bij sommige gez wordt ..wacht maar 1 cyclus voor het weer te proberen.

Liefs Mirre

3. Gwenn

Gwenn Lid

Dec 5, 2006
    71
    0
    0
    Inderdaad voor iedereen verschillend.
    Ikzelf heb een cyclus afgewacht en ben er daarna weer voor gegaan, met succes!

Kijk hoe jij jezelf voelt en of je er weer klaar voor bent. Je zal het zelf wel het beste aanvoelen!

4. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Volgens mij mag je meteen weer zwanger worden, het is voor de telling alleen gemakkelijker als je er 1 cyclus tussen laat, dan weet je precies wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest. Vind ik persoonlijk wel prettiger, omdat bij mij het kindje 2 weken jonger was dan mijn eigen berekening. Hartje wel zien kloppen, maar toch mis gegaan.. Ik wil nu precies weten hoe lang ik zwanger ben de volgende keer.. Maar ip mag je meteen weer zwanger worden.. succes!

5. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hey Cindy,

mij werd ook aangeraden 1 cyclus te wachten en dat heb ik ook met enige tegenzin wel gevolgd.
    Maar in principe zijn er niet echt argumenten tegen, dus het is een eigen keuze!

succes!
    flyke

Share This Page