Hallo! Ik heb op 28 december na 10 weken zwangerschap een spontane miskraam gehad en ik heb wat vragen: Ik heb momenteel veel last van een soort trekkende pijn in mijn liezen. Wat kan dit zijn? Is het trouwens normaal dat er niet gecontroleerd wordt of alles weg is? Ik vind dat een heel gek idee.... Momenteel is het vloeien wel gestopt, maar heb ik heel af en toe nog iets helderrood bloed bij het afvegen (lekker verhaal, sorry). Is dit normaal? Alvast bedankt! Heidi
de pijn in je liezen kan heel goed het inkrimpen van je baarmoeder zijn, dat had ik ook vlak na mijn miskraam! Het moet allemaal weer even op zn plaats komen. Ik hen toen wel een controleecho gehad, om inderdaad te kijken of alles weg was. Volgens mij kun je daar ook om vragen, als je twijfels hebt.
heidi, ik had ook soms pijn aan mijn lies,is de genezing binnen in denk ik.Ik had een nacontrole,maar had wel curettage.Ik vermoed wel dat je een echo kan vragen. groetjes flyke
Hallo, Pijn aan mijn liezen herken ik niet. Ik had een jaar geleden met 8 weken een miskraam. Verloor toen echt een vruchtzakje en een kleine placenta, heb toen ook geen nacontrole gehad. Maar als je twijfelt: gewoon je verloskundige bellen! Neeke