tis hier in noord/oost fryslan erg benauwd. Geen zon en veel bewolking. Als ik de buienradar bekijk zijn wij vanavond aan de beurt... We wachten af. een bui voor de tuin is wel lekker want die is erg droog... maar van mij had de zon nog wel even mogen blijven!
het miezert hier een klein beetje maar meer ook niet. Het is zo goed als windstil, maar wel een grijze lucht. Volgens buienradar had het hier al flink moeten regenen, maar niet dus
hier ook 4 druppels, meer niet. Had toch echt wel wat meer verwacht. Het ziet ernaar uit dat de voorspellingen er naast zitten voor vandaag.
Droog en drukkend. Net een paar drupjes regen gehad maar het zet niet door. De lucht is wel erg grijs!
buienradar gaf zostraks donkerblauw met rood aan.. ik denk nou gaan we het krijgen.. 4 spetters... en dat was het... zucht
@Odess. Waar woon je als ik vragen mag? Het ging net opeens hard waaien, en de buienradar gaf aan dat het tijd was voor een buitje. Dus ik heel snel tuinmeubelen naar binnen, frummels speelgoed opgeruimd, parasol naar binnen. En er is geen spatje gevallen
oh hier in twente is het bloedheet en geen wind... erg benauwd... nu pas begint het wat koeler te worden en de lucht te betrekken... van mij mag er wel ffe een buitje komen hoor...
Hier alleen regen geweest maar ook niet veel of lang. Ben benieuwd of die onweer die ze voorspeld hadden nog komt...