Haha jazeker! Woon wel aan de andere kant, tegen de Belgische grens. En ik ben stiekem een Groningse Limburger Maar ben goed ingeburgerd hoor! Hier nog steeds zon maar wel meer wolken. Volgens mij krijgen we helemaal geen sneeuw vandaag!
Hier nog geen winterse neerslag gehad maar wel een dik uur file gehad voor normaal net een kwartiertje
Vanochtend heeft het wat geregend en een beetje hagel/natte sneeuw.. Nu schijnt al bijna een uur de zon..
Van alles en nog wat heb ik al gezien vandaag. Sneeuw, hagel, zon, harde wind en droogte wisselen elkaar af. Helaas blijft de sneeuw niet meer liggen.
Droog en zonnig, eigenlijk prachtig weer gehad tot nu toe. Woon ook aan de Belgische grens, voor vandaag geluk gehad.
nu is het droog en licht, maar ong. een uur geleden hagelde het flink! en de hele morgen is het al aan het regenen.
Hier in Noord Limburg begon de dag zonnig en koud.... Door de dag heen wat bewolking en wind,en soms een bui met wat hagel... Onze zoon geheel teleurgesteld dat er geen sneeuw is
Ik heb de hele Jumbo leeggekocht en ingeslagen, al die enorme sneeuwstormen en sneeuwval die op komst is weet je het nooit. We kunnen nu 5 maanden thuisblijven en rustig elke dag 3 wcrollen gebruiken, 4 zakken brood, 20 bananen eten en 40 liter cola drinken. Ja, je moet toch rekening houden met het ergste he.
Ja ga ons allemaal ff lekker maken joh!! Hier is het droog. Vanmiddag 5 minuten natte sneeuw en dat was het..