Nou zo warm hoeft van mij ook weer niet. Maar een graag of 20/25 zou wel lekker zijn.... Goed, uuuh hier is het dus hagel pfff
Momenteel is het hier ook wit :x Ben er echt helemaal klaar mee! Elke keer dat ik moet wandelen met de hond ben ik bang op mijn gezicht te gaan en mijn man moet de hele dag met een grote bus in dorpjes rijden waar ze nooit doen strooien dus heb ook nog eens geen rust totdat hij weer veilig thuis is
Eindelijk een klein ieniemienie-laagje sneeuw! Hiephoi! Nu maar hopen dat het niet te hard waait, anders is het weg. Jammer dat de NS weer gelijk op halve kracht rijdt. Ik moet de treinreis even goed uitkienen anders sta ik weer eens ergens te vernikkelen. Ik heb zo'n hekel aan de NS wanneer het sneeuwt. Je bevriest zowat.
Vooral veel ijzel hier. Mijn man heeft heel veel collega's die uit de richting Hoogeveen/Emmen komen. Ze waren allemaal te laat omdat er op de snelweg 30km/h gereden werd
Hier aan de Belgische grens is nu wel wit helaas....Gisteren hadden we een hele mooie zonnige dag maar nu ligt er k..sneeuw.
Ruim 15 cm.sneeuw ligt er hier... heerlijk en de wegen zijn prima begaanbaar dus ik ben blij lekker buitenspelen vandaag met de kinderen...
Prachtig zonnig, maar wel koud. Het beetje sneeuw wat er lag, is als sneeuw voor de zon verdwenen. Hihi.