Hier een strak blauwe lucht met een lekkere 25 graden. Ik woon aan de kust, op loopafstand van het strand
Hier ook in het Noorden, maar het heeft hier toch echt de hele ochtend tot begin van de middag geplensd. Nu schijnt de zon.
Hier in Z-O Brabant is het 30 graden en zon en wolken wisselen elkaar af. Heerlijk.... Heb ff een dik uur liggen zonnen vanmiddag .
Hier vannacht wakker van regen en onweer. Nu een zonnetje en heel erg warm, maar vreselijk benauwd en plakkerig!
Zuid-Limburg; super warm, zonnig en benauwd. Hele dag nog geen regen gehad. Rond 19u komt 't geloof ik Lang geleden dat we zo'n mooie dag hadden! Laatste weken echt regen, regen, regen...
Hier ook in het Noorden een enkel spettertje, verder niks, noppes, Nada. Nu weer volop zon. En plakkerig heet.
Hier in het midden van het land is het prima weer hoor. We hebben wat spettertjes gehad maar verder (nog) niets.
Hier in Breskens (provincie Zeeland) nog geen noodweer gehad. Gisteravond/vannacht/vanochtend wel regen&onweer, maar niet overdreven zoals ze hadden voorspelt. Wel is het hier enorm benauwd, gisteren ook al. Ik plak van top tot teen, bah! Momente zon en 27.4 graden (17uur). Gisteren was de maximale temperatuur 28.5 graden.
Dit dus. Maar dan zonder het zonnen want mijn zoon wilde niet slapen dus heb ik voor hem een bak water in de schaduw gezet en ben ik er maar bij gaan zitten. In de zon was het ook wel erg warm. Nu nog steeds zonnig en heet.
hier benauwd en plakkerig, wel wat bewolking, nog geen echte buien gehad, ik hoop dat het nog flink gaat onweren maar volgens buienradar komt er misschien vannacht of vanavond nog wat.. Omgeving utrecht trouwens..
Hier rond 13.30 een bui gehad maar verder niet. Van mij mag al die ellende wegblijven. Ik houd absoluut niet van onweer en mijn dochter nog minder. De hele dag schijnt af en aan de zon en het is behoorlijk warm en plakkerig. Een verfrissende regenbui mag van mij wel vanavond.
In rotterdam was het sochtends bewolkt met regen. Daarna is het open getrokken en nu begint het bewolkt te worden. En het is zo broeierig. Gatverdamme. Gelukkig zat ik vanmiddag in de supermarkt dus had ik er geen last van .
Vannacht lag ik te trillen in mjn bed! Boven mijn hoofd klappen, sodeju!!! (Vlakbij rotterdam) Vanmorgen regen en bewolkt en om 13 uur wet-tshirt-nat geregent!!! (In rotterdam) Nu thuis, lekker warm en vochtig en soms een drupje en soms een zonnetje.
Midden van het land hier en de hele dag warm, veelal zonnig weer gehad. Overigens niet buiten gezeten, mij te warm.
Hier is het zonnig en warm. De hele dag al, wel af en toe een beetje bewolking gehad en een mini buitje tussen de middag. Ik woon zo'n 30 minuten rijden van Arnhem af richting het oosten.
Hier in Emmen de hele dag geen drup regen en geen zuchtje wind. Wel 30 graden (gevoelstemperatuur 33 ofzo) en zon. Straks de plantjes maar even water geven..
Vanochtend heel veel regen en keiharde onweer. Vanmiddag een paar uur heel.zonnig en warm en nu is het weer regen en onweer.
Vanmorgen een buitje, de rest van de dag bewolkt met zo nu en dan een beetje zon. Wel benauwd warm (Noorden van Nederland)