Dit dus! Hier vlakbij breukelen, wow wat ging het hier te keer vanochtend. Zat met de kids om half zes vanochtend voor t raam naar onweer te kijken.
tot nu toe hier enorm warm en benauwd. wel de hele dag zon gehad. (wij wonen in hedel). volgens buienradar krijgen we vanavond wel onweer.
Woon in NO-nederland, tussen de grens met Drente en Duitsland. Hier weinig last van die hevige buien van de afgelopen tijd. Maandag was wel en kletsnatte dag, hele dag regen. Maar vandaag was het bloedheet, vannacht is het niet eens afgekoeld. Zon scheen volop maar hier en daar ook de wolken ervoor. Het is tropisch, echt zulk weer dat je denkt; het explodeert straks met onweer. Maar niks hoor, mss vannacht nog, als we buienradar moet geloven...Wateroverlast en gevaarlijk onweer hoeft van mij niet, maar een keer zo'n lekkere zomerse donderbui met veel bliksem, mooi hoor! maar volgens mij wonen we daarvoor in het verkeerde deel vh land, hahaha!
Hier (zuid-oost Brabant) donkere wolken en gerommel. Het heeft altijd wel wat, onweer. Maar liever geen ondergelopen straten zoals drie weken geleden.
Het heeft hier (omgeving Breda) geregend. Hangt nu een aparte gele lucht. Zal wel onweer aankomen denk ik.
hier ook zo'n aparte gele lucht, waar een hoop donder uit komt op het moment. Verder is het de gehele dag schitterend weer geweest. (grens van Gelderland/Utrecht)
Vanochtens telkens wat regen. Vanaf 12.30 uur droog met vollop zon en nu regen, onweer en een regenboog Bekijk bijlage 505376
Nou hier gaat het ineens te keer met onweer Zo erg nog nooit meegemaakt niet normaal! Vriend is echt niet bang voor omweer maar zelfs hij vind dit echt extreem. Het trilt hier zelfs in huis!!
Hier ook idd! En gewoon continu donder en geflits, af en toe hardere donder waardoor alles trilt, maar 't dondert echt de hele tijd.
Hier in het zuiden veel zo'n gehad. Van 15:30 tot 17:00 een vet watergevecht op mijn werk gehad met de kinderen. En net toen ik het hondje van mijn zus uitliet werd het gitzwart en nu hevige bliksem en regen. Dus een erg wisselvallig dagje. Men i love onweer het raam staat volop open en we genieten ervan......
Hier onweert het weer. Vannacht is het riool omhoog gekomen in onze straat. Wc papier en tampons lagen op straat. Hopelijk gaat het vannacht goed
Vanmorgen om 6.30 met de buurtjes het verkeer staan regelen. In pyama en tot knieën in t water. Automobilisten waarschuwen dat ze de straat niet in moesten rijden. Lager gelegen gedeelte helemaal blank en mensen waren al water aan het hozen. Na een kwartier werd de straat afgezet door de politie