Hier is het tekeer gegaan als een malle. Zo lag ik vanmiddag nog te zonnen en nu liggen er hagelstenen zo groot als tennisballen in mn tuin. Bus vol deuken, op het grasveld kun je zwemmen en dan komt er nog meer :x
Helaas?? Ik gun dit niemand. Schrik van me leven. Hagelstenen zo groot als tennisballen, Speelhuisje dochter kapot, op de auto flinke deuken kunnen er poffertjes op bakken, En volgens buienradar is het nig niet klaar voor vanavond. Pff
Hier alleen wat regen en onweer. Hele dag bloedheet en benauwd. Volop zon. Mag van mij wel wat afkoelen.
Ben nog nooit zo bang geweest. Dacht dat de ramen van me huis eruit gingen. Zo ging het tekeer. Stond gewoon te trillen op me benen. Straten ook helemaal blank.
Hier wel flink wat regen en onweer maar gelukkig niet van die hagelstenen. En dat terwijl Asten niet zo ver hier vandaan is. Wij ontspringen hier meestal net de dans.
ik bedoelde beetje onweer niet de hagelstenen van 5 cm dat is te erg en de boel hoeft ook niet kapot maar hier is een buitje wel goed nog steeds 26 graden in huis
Wij meestal ook. Maar de laatste weken is het hier steeds raak. Nu onweert het flink, flinke regen. Wil eigenlijk naar bed, maja de hondjes hebben ook schrik die kan ik niet alleen laten. Word een lange nacht denk ik. Gelukkig slapen beide dames door.
Hier btw al daaaagen bloedverziekend heet, maar geen regen of onweer te bekennen hoor! Omgeving Kreta. Heerlijk dat standvastige weer!
gisterochtend heeft het hier alleen een beetje gerommeld.. verder af en toe een klein spettertje regen. gisteravond hoopte ik dat de regen door zou zetten zodat het binnen af zou koelen maar nee het kwam niet.. slaapkamer is 25/26 graden en met een dochter met flinke koorts is dat behoorlijk warm.. maar het is hier zelden echt heel slecht weer
Wow wat een grote hagelsteen. Niet normaal toch... Kan me er ook haast niks bij voorstellen, omdat hier het weer redelijk 'normaal' gebleven is. Daar ben ik wel blij om.
Hier vannacht en vanmorgen ook flinke buien gehad. Gelukkig geen grote hagelstenen. Nu alweer vies warm buiten.