wat ik nou toch las... Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit: dinsdag 10 april tot en met vrijdag 13 april 2007 Waarschijnlijk droog, geregeld zon en temperatuur geleidelijk oplopend naar 20 graden. (woensdag 04 april 2007 04.37 uur) Als dit nou toch eens waar zou zijn..... Lekker in de tuin zitten.... *duim, duim, duim*
Ik vond dit ook wel nieuws waar je vrolijk van word! @AnneLiesje: Ik hoop voor jou dat het idd zulk mooi weer wordt. ik zal voor je duimen hoor (en jaloers zijn, ik wil oooook)
Ja echt heerlijk! Daar knapt een mens nou van op! Hoop dat met me tp ook de zon mag schijnen! Liefs Marjo
hoop het met heel mijn hart! 9 april is namelijk de dag dat ik een jaartje ouder wordt.. de ene laatste verjaardag met zn 2en, mn vriend is in juli nog jarig
Zou idd super zijn, wij gaan vanaf vrijdag tot en met maandag een lang weekendje weg! Oh oops , dit is natuurlijk vanaf de dag dat we weer thuis zijn....
OOo wat een heerlijk vooruit zicht! Ik zal mijn tuinkussens nog eens opschudden! hahahaha Paasweekend wordt toch ook al mooi?
vrijdag 13 april tot en met maandag 16 april 2007 Circa 80% kans op zonnig, droog en warm tot zeer warm weer met middagtemperatuur rond 22 graden. Need I say more 8) Kan de verjaardags/kraamvisite iig in de tuin gaan zitten hè Minyaweth.