Ik wil morgen pannenkoeken bakken, maar wat doe ik er op? Verder als kaas, spek en appel kom ik niet..
Mijn man doet altijd pindakaas op zijn pannenkoek. Of het nu een zoete of hartige pannenkoek is, pindakaas rules.
Is een pannekoek met ananas bijv lekker? Of met ham/kaas/ananas? Welk ander fruit is er nog meer lekker op?
rozijnen of ananasschijven even meebakken in de pannenkoek, net als met de appel. Of anders brie erop laten smelten. Geitenkaas en met een beetje honing is ook erg lekker (als je er van houd natuurlijk..) Veel plezier ermee morgen!
hier ook spek en stroop favoriet manlief heeft ze liever met kaas of appel voor meer ideetjes kan je ook kijken op een menukaart van een pannekoekenhuis: Pannekoekenhuis 't Hof Menukaart van pannekoekenhuis De Nachtegaal . Kralingsebos Rotterdam Pim's Poffertjes en Pannekoekenhuis
als ik zelf bak kaas met stroop (ja, ik weet het, klinkt smerig, maar zoo lekker!) als ik in pannekoekenhuis eet: banaan, chocoladesaus, ijs en slagroom. ik houd van zoet ipv hartig
Mijn favoriete pannenkoek: met meegebakken ontbijtspek en dan stroop erover heen. Lekker en anders: spinazie met ricotta (en evt. spekjes) of rulgebakken gehakt met tomatensaus. jammmmie!!
-banaan -aardbei -ananas -appel ( met kaneel) -gehakt met champignons en en uitjes en paprika -stroop -jam -suiker -basterdsuiker -poedersuiker -echte boter
met aardbeien! Echt heerlijk fris, want ik vind pannekoeken al snel zo zwaar en vettig, maar met aardbeien is de balans weer helemaal terug