@ Queenbee: ik hoop het niet voor je..... Want het begint hier nu flink te rommelen.... en ik ben al zo'n liefhebber van onweer....., waaah....
Hier is het ook nog heel triest. (midden van het land). Maar volgens de buienradar trekt het snel door naar het noorden. Gelukkig! (sorry noorderlingen maar wij hebben onze portie nu wel gehad haha.,..)
Nou, ben bang dat het mij niet overslaat.. tis bijna bladstil buiten nu en er hangt zo'n rare gelige lucht... brrrr... En bedankt Zora!
Lichtbewolkt en zonnig. Rond 6u een onweer gehad van een kwartiertje, daarna heeft het nog even geregend.
uhm hier zo, het zonnetje lacht en de lucht is blauw BEn zooooooo blij dat de onweer mij overslaat nu!! en hopelijk blijf dat zo, al ben ik bang van niet.
Uhmmm...hier trilde me huis Appingedam niet veel regen gehad, nu is het weer bewolkt en droog en gelukkig geen onweer
@Suusje09, Heey een Damster! Hier een Delfzielster! Nu droog idd... maar er komt nog weer regen straks, tegen 12u. Kan ik vanmiddag toch nog ff op pad, hihi!